Осем основни тенденции в онлайн търговията за тази година

Online-Shopping1

Електронната търговия все повече притиска физическите магазини и е една от тенденциите в дигитализацията с огромно въздействие. Онлайн шопингът постепенно трансформира начина, по който хората си взаимодействат с ежедневните си контрагенти.

Проникването на смартфона се оказа основополагащото събитие за успеха на електронната търговия, пише онлайн изданието business2community.com. Според Statista до 2020 г. броят на мобилните потребители в световен мащаб ще надмине 3,5 млрд. души. Няма да е изненада за физическите магазини, ако електронната търговия някой ден забие последния пирон в ковчезите им.

Електронната търговия е единственото бъдеще на бизнеса и хората сякаш свикват с това и започват все повече да го експлоатират.

Реално работата офлайн не е проблем, истинският проблем е в получаването на доходоносни възможности за продажби. Така че електронната търговия в днешно време е поток от приходи, който може да се насочи към всеки бизнес дори и когато компанията е на автопилот, например в условията на пандемия.

Ето и 8 основни тенденции в електронната търговия, което ще се наложат през 2020 г.

Бързи доставки

В последно време потребителите стават по-осъзнати за времето, необходимо за получаване на техните покупки. Към това добавете и липсата на търпение и онлайн търговците вече усещаш силен натиск да извършват „незабавни“ доставки.

Въпреки че времето, необходимо за моментална доставка, е обект на многобройни променливи, като време за обработването на поръчката, местоположението на склада на търговеца, запасите в инвентара, търговците могат да се възползват от магията на технологиите и да надградят така софтуера си, че да постигнат възможно най-бързата доставка.

Мобилно пазаруване

В последно време всичко, което потребителите търсят, е удобството. Ето защо има осезаема промяна в начина, по който потребителите избират да проявяват своето търговско поведение. Крайгълният камък тук е мобилното потребление.

Предвид сериозното проникване на мобилни устройства и все по-голямата аудитория, която пазарува онлайн от мобилно устройство, това създава огромни перспективи за продажби.

Гласово пазаруване

Без значение кой точно е гласовият асистент, появата на гласовата командна технология постепенно си проправя път и към електронната търговия. През последната година се наблюдава увеличение на използването на гласови команди за пазаруване. През тази година технологията ще разшири приложението си, което ще наложи търговците да обмислят сериозно бързото и въвеждане. В бъдеще се очаква гласовите асистенти да се превърнат в истинските управляващи, които ще определят продажбите на вашия бизнес за електронна търговия.

Социална търговия

Данните, извлечени от използването на социални медии, ще имат изключителна роля. Instagram и Facebook са основните социални медии за продажби и приносът им няма как  да бъде пренебрегнат.

Социалните медии служат и като лакмус за потребителите какво купуват техните идоли, което може да повлияе импулсивното поведение на потребителите. В бъдеще социалната търговия или еволюцията на социалните медии като ключова платформа за електронна търговия ще станат неразделна част за бизнеса.

Свързването с приятели и предлагането на страхотни неща за закупуване и изпробване ще бъде основната характеристика, която търговците трябва да разгледат като опция за включване на сайта си.

Втора част на материала вижте тук!

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.