Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | December 14, 2019

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Как да изградите впечатляващо онлайн присъствие в 8 стъпки

Как да изградите впечатляващо онлайн присъствие в 8 стъпки

За да успее бизнесът ви в съвремието, то трябва да създадете внушително онлайн присъствие.

Наличието на висококачествени стоки и услуги, подкрепени от екип от квалифицирани и всеотдайни специалисти, е чудесна основа за успешен бизнес. Ако, обаче, вашата целева аудитория не е наясно със съществуването на вашия бранд, всичките пари и време, които сте отделили за усъвършенстване на вашия продукт и обучение на вашия екип, ще бъдат напразни, пише онлайн изданието business.com.

Ако нямате добре обмислена маркетингова стратегия за онлайн присъствието си, вашата марка ще остане незабелязана и ще се борите да спечелите успеха и признанието, което желаете.

Без значение от размера на вашия бизнес или отрасъла, в който работите, жизненоважно е да станете и да останете видими, да създадете непрекъснат диалог, да споделяте ценна информация и новини за вашата компания, да задавате и отговаряте на въпроси, да събирате и анализирате обратна връзка и да коригирате маркетинговия си подход при необходимост.

За да имате взаимоотношения с вашите клиенти, които ви удовлетворяват, изключително важно е да имате стабилно онлайн присъствие. Наличието на силно присъствие в интернет означава, че когато потенциалните клиенти търсят продуктите или услугите, които предлагате, не само вашият уебсайт, но и вашите промоционални канали ще изплуват на върха на търсенето. Силното присъствие в мрежата увеличава шансовете ви да бъдете забелязани от клиентите и избрани пред вашите конкуренти.

Силното онлайн присъствие насърчава и доверието. Клиентите са склонни да предпочитат марки, които изглеждат отворени и отзивчиви. Те искат да се чувстват обгрижвани и уверени, че техните нужди ще бъдат уважени и удовлетворени.

Силното присъствие в интернет показва, че вашата марка е положила големи усилия да изгради репутацията си тухла по тухла. Една по-известна марка е малко вероятно да рискува добрата си репутация, като заблуждава клиентите или пренебрегва техните оплаквания. По-вероятно е такава компания да оцени отзивите на клиентите и да осигури изключително обслужване.

Разбира се, изграждането на силен онлайн образ в множество популярни канали отнема време и усилия. Трябва да анализирате всеки канал, за да разберете неговите характеристики и цел, както и да изучавате и да използвате най-добрите практики, да реализирате свои собствени оригинални и иновативни идеи и да създадете нещо уникално за вашата марка.

Въпреки предизвикателствата, енергията, времето и парите, които отделяте за установяване на онлайн присъствието си, в крайна сметка ще се изплатят с повишена лоялност на клиентите, уважение от вашите конкуренти и признаване на вашата марка като нишов лидер.

След като вашето присъствие и имидж на марката са установени, трябва да положите постоянни усилия, за да ги поддържате на множество платформи. Непрекъснатото мислене за вашия онлайн имидж и работата за подобряването му трябва да се превърне в рутинна част от вашия бизнес начин на живот.

Ето и осем съвета за изграждане на стабилно онлайн присъствие.

Осигурете страхотно потребителско изживяване

Когато проектирате уебсайта си, гледайте на него от гледна точка на потребител. Уверете се, че структурата на сайта е ясна и логично свързва всички ваши категории, подкатегории и страници. Създайте привлекателен дизайн със стилна цветова схема, четими шрифтове и ангажиращи визуализации. Уверете се, че всички форми и бутони на вашия сайт работят по предназначение. Следете времето за зареждане на страницата и предприемете действия, за да ускорите нещата.

Мислете на първо място за мобилното потребление

Потребителите на мобилни устройства се увеличават, така че е важно да предоставяте информация за вашите продукти и услуги в удобен мобилен формат. Страниците, които не са оптимизирани за смартфони и таблети, имат дълго време за зареждане и са трудни за преглед, а това отблъсква потребителите. За да привлечете лоялни клиенти, винаги мислете за мобилните устройства, още повече, че удобното за мобилно съдържание подобрява и класирането ви при търсене. Използвайте полезни аналитични инструменти, за да тествате дизайни и да коригирате проблеми с използваемостта в мобилната версия на уебсайта си.

Направете уебсайта си 100% сигурен

Ако вашият уебсайт позволява на клиентите да плащат онлайн и изисква от тях да предоставят лични данни, важно е да установите доверие, като си сътрудничите с реномирана служба за сигурност и използвате надеждни алгоритми за криптиране за защита на чувствителни данни. Не забравяйте да докажете етикети и сертификати за сигурност.

Споделяйте ценна информация в блог

Използвайте блога си, за да предоставите информация за висококачествените продукти или услуги, които предлагате. Подчертавайте техните предимства, отговорете на често задавани въпроси, предвидете предизвикателства, с които клиентите могат да се сблъскат, и представете прости решения. Използвайте ориентираното към клиента съдържание, за да покажете, че сте винаги на линия за тях. Блогът е перфектен форум за изграждане на силни и трайни взаимоотношения с вашите клиенти. Използвайте го, за да създадете общност от съмишленици и да ги образовате за вашата марка. Споделете знанията си като експерт по вашите продукти и избягвайте да се изявявате като търговец, който се интересува само от печалбата. Вградете връзки към целевите си страници в статиите в блога си, за да доведете клиентите си там не особено натрапчиво. Поставете силни ключови думи в текста си, за да избутате уебсайта си по-високо в резултатите от търсене.

Публикувайте постове на гост експерти

Разширете обхвата на клиентите си с гост експерти. Това ще спомогне за изграждането на вашата репутация във вашата ниша. Вие също можете да „гостувате“ с публикации в други платформи.

Използвайте социалните медии

Социалните медии ви предлагат набор от многобройни канали за свързване с целевата аудитория. Изберете първите три платформи, които ще дадат най-висока възвръщаемост, и фокусирайте маркетинговата си кампания върху тях. Кои платформи ще изберете зависи от спецификата на вашия бизнес. Някои марки едва ли ще намерят публика в Instagram или YouTube. Ако не сте сигурни къде се намирате, започнете кампанията си поне във Facebook, LinkedIn и Twitter. Това трио е подходящо за почти всяка компания. Както и при блоговете, редовно захранвайте аудиторията си в социалните медии с ангажиращо съдържание, за да поддържате интереса и вниманието. Ако създаването на ново съдържание всеки ден е предизвикателно, можете да премествате съдържание от други профили и нишови групи, които споделят вашата философия. Основното е, че името на вашата марка редовно да изскача във фийда на вашата целева аудитория.

Използвайте имейл съобщения, за да достигнете до потенциални клиенти

Имейлът може да изглежда някак остарял, но все пак е ефективен канал за комуникация. Така че не го отписвайте напълно. Повечето потребители в мрежата имат имейл акаунт, който проверяват редовно. Някои компании имейлът може да изглежда някак остарял, но все пак е ефективен канал за комуникация. Така че, не го отписвайте напълно. Повечето потребители в мрежата имат имейл акаунт, който проверяват редовно. Това е по-малко вероятно да се случи, ако персонализирате съобщенията и включите в тях полезна информация, която е насочена към решаването на конкретни проблеми на потребителите. Категоризирайте абонатите си и персонализирайте съобщенията към всяка категория, за да стимулирате активното поведение на купувачите. Обърнете внимание на времето и честотата на вашите имейли, за да не бъдете твърде натрапчиви, а и да се уверите, че потребителите виждат и четат вашите съобщения.

Регистрирайте се в бизнес директории

Онлайн директориите са предназначени да опростят търсенето на потребителите на надеждни компании в определени ниши и места. Хората са склонни да се доверяват на директории, тъй като те обикновено дават възможност за отзиви и така намаляват някои рискове. Една от най-популярните опции е Google My Business. Това може да повиши и позициите ви в класирането при търсене, особено за локални търсения.

Систематично практикувайте тези осем ключови подхода за изграждане на впечатляващо онлайн присъствие, за да спечелите голяма база от лоялни клиенти, да увеличите приходите и да подобрите класирането на вашия уеб сайт.

Добави коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.