NEPI купува мол Paradise

Paradise-Center

Южноафриканският инвестиционен фонд NEPI Rockastle, който наскоро купи мол „Сердика Център“ в София, купува и Paradise Center от инвеститора Булфелд, съобщават от фонда.

Сделката е за 252,9 млн. евро.

Купувач е дъщерното на фонда дружество NEPI Project. Очакваната доходност от инвестицията е 7%.

Сделката трябва да бъде одобрена от Комисията за защита на конкуренцията.

Paradise Center е най-големият търговски център в София с 82 хил. кв.м брутна отдаваема площ.

Молът отвори врати през 2013 г. Районът стана притегателен център за широко строителство заради инфраструктурните подобрения – метрото, разширяването на бул. „Черни връх“ и пробивът от болница „Токуда“ към бул. „Черни връх“.

От NEPI изчисляват, че човекопотокът в мола достига 10 млн. души годишно. Сред наемателите в търговския център са водещи брандове като Bershka, Cinema City, Forever 21, H&M, LC Waikiki, Massimo Dutti, New Yorker, Pull & Bear, Reserved, Sephora, Sport Vision, както и фитнес център с басейн, стоматологична клиника и други.

Търговският център разполага и с добре функциониращ кът за хранене с вериги за бързо хранене и други заведения.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.