Четири идеи как да маркетирате бизнеса си на локално ниво

shop-Pixabay

Изведете вашата сезонна маркетингова стратегия на следващото ниво. Независимо дали наскоро сте стартирали малък бизнес, или сте променили тактиката си за продажби във вашата компания поради COVID-19, вероятно мислите как да увеличите продажбите по празниците.

Наближава бързо и сега е идеалният момент да започнете сезонната си маркетингова стратегия, за да можете да доведете купувачи, пише онлайн изданието business2community.com.

Първото, което трябва да разберете обаче, е че празниците тази година ще изглеждат много по-различно. Решенията за покупки на вашите клиенти по време на тазгодишния сезон може да изглеждат напълно различни от това, което са правили през миналата година или дори преди няколко седмици.

Ето и четири идеи как да увеличите празничните продажби на местно ниво и да подобрите цифровото и физическото си присъствие.

Създайте съдържание с локален фокус

Ако настройвате магазина си за празниците, помислете за празнична кампания за местно пазаруване, с която да напомните на хората да подкрепят бизнеса в общността. Тъй като тази година много потребители ще останат вкъщи, ще прекарват време със семействата сиили ще организират социално отдалечени посещения с приятели и съседи, важно е да предоставите и ценно онлайн съдържание в тази насока.

Много хора ще пазаруват подаръци онлайн, вместо да обикалят по магазините. Това е добра новина, ако имате магазин за електронна търговия. Хората обаче не искат просто да превъртат страници с продукти. Те искат да видят статии, видеоклипове, рецензии и препоръки. Помислете за създаването на статии, които се фокусират върху местни дейности и дори споменават други малки предприятия (с които не се конкурирате!).

Партнирайте си с местна благотворителна организация

Много собственици на малък бизнес даряват време и/или пари за каузи, които съответстват на техните ценности. В допълнение към доброто, партньорството с благотворителна организация може също така да накара клиентите ви да купуват от вас. Можете да дарявате определен процент от всяка покупка или да дадете артикул за всеки закупен елемент. Вашите клиенти (и вие) ще подкрепите достойна кауза, с което ще популяризирате и бизнеса си.

Разкрасете вашия уебсайт и/или профилите в социалните медии

Точно както може да украсите дома си с гирлянди и чорапи, декорирането на вашия магазин и/или акаунт в социалните медии може да създаде празнично усещане. Помислете дали да не използвате местен декор за подкрепа на други малки предприятия и да засилите съобщенията за пазаруване на местно ниво.

Ако правите декорирането си онлайн, актуализирайте изображенията и публикациите в профила си с някакъв виртуален декор, който има местен вкус. Колкото повече създавате екосистема от съдържание и съответни изображения, които работят заедно, толкова повече ще увеличите информираността за марката, ангажираността, възможностите и продажбите.

Станете домакин на събитие в магазин или виртуално събитие

Ако можете да организирате събитие с подходящи протоколи за социално дистанциране, това може да бъде чудесен начин да привлечете хората. Можете да предложите освежителни напитки, забавления и преживявания за частно пазаруване, за да накарате клиентите си да се чувстват специални.

Можете да организирате и онлайн събития. Можете да направите събитията част от вашата сезонна маркетингова стратегия.

Помислете как можете да обвържете вашия продукт или услуга със събитие, използвайте въображението си.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.