Седемте "смъртни гряха" в LinkedIn

LinkedIn-Pixabay

LinkedIn е бързо разрастваща се мрежа. Няма изненада - това е идеалното място за хората да се свързват и да правят бизнес онлайн.

Въпреки че наред с растежа на платформата нараства и разделението между потребителите, които виждат огромна възвръщаемост на инвестициита си в реклама в професионалната мрежа, и онези, които се кълнат, че LinkedIn просто „не работи“, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Всъщност е лесно да получите достъп до хора, с които искате да се свържете и да правите бизнес, но това не означава, че ще имате успех, особено ако подхождате неправилно.

Изданието посочва и седемте най-големи грешки - „смъртни гряха, както ги определя, които можете да допуснете в LinkedIn.

Спам

Изпращате ли едно и също съобщение до всички, с които се свързвате? Нищо чудно, че вашето съобщение не достига до тях. То се счита за спам. Спамът никога не е работил и определено няма да проработи и в LinkedIn. Затова не спамете. Директните и прости заявки, които включват един въпрос, имат много по-голям шанс за отговор.

Твърде високи очаквания

Никой не е длъжен да отделя от времето си за вас. Има много хора, които са готови да помогнат на тези, които не познават, но този брой значително и бързо намалява, когато се обърнете към някого по начин, който показва, че изисквате времето или опита му. Вместо това се опитайте да отделите известно време за изграждане на връзка. Нека запитванията ви са кратки.

Безсмислени съобщения

Всички мислим, че нашите продукти и услуги са най-добрите, но ако бомбардирате хората с маркетингови материали без преди това да ги попитате, резултатът ще е обратен на очакванията ви. Най-добре е да се развиват LinkedIn връзки чрез консенсусно представяне. Не забравяйте, че най-здравословните взаимоотношения се изграждат бавно.

Тролене

Чудесно е, ако коментирате чужди теми, но уверете се, че не използвате публикациите, за да рекламирате свой собствен продукт или услуга. Това изглежда доста отчайващо. Съсредоточете се върху добавяне на експертиза към разговора по подходящ начин. Ако сте груби, хората няма да искат да правят бизнес с вас. Бъдете избирателни по отношение на това, което споделяте. Ще има моменти, когато не сте съгласни с някого, и споделянето на мнение е напълно в реда на нещата. Не забравяйте, обаче, винаги да бъдете сърдечни и уважителни.

Да изглеждате нуждаещи се

Имайте малко увереност. Не се свързвайте веднага с някого, след като приеме заявката ви за връзка. Не изпращайте второ, трето или пето съобщение, след като нямате отговор вече 24 часа. Това е друг начин да уважите времето и пространството на другите хора и е по-ефективен начин за изграждане на основа за продуктивни бизнес отношения.

Без твърде лични неща

Не забравяйте, че тази мрежа е място за бизнес. Опитвайте се да се свържете с хората професионално. Съдържанието в LinkedIn, особено видеото, има невероятен обхват през последните няколко години, но само защото можете да публикувате нещо, не означава, че трябва. Какво следва да говори вашият обяд или фактът, че имате време да публикувате за него, за вашата марка? Има много други платформи за споделяне на вашите политически убеждения, снимки от ваканцията и избор за закуска.

Правописни грешки

Когато се свързвате с някого, проверете правописа си. Това е изключително важно и няма никакво значение дали ви харесва, или не. Ако не отделите време, за да проверите правописа си, това говори много за вас.

LinkedIn е фантастично място за разкриване на потенциални нови възможности за вашия бизнес, но само ако го направите по правилния начин. Ако не, потенциалните ви връзки ще ви избягват постоянно.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.