Натурпродукт е най-активният рекламодател на хранителни добавки на българския пазар

lekarstva-2-sxc

Натурпродукт е най-активният рекламодател на българския пазар в подкатегорията „Хранителни добавки“. Това показват резултатите от проучване на Нилсен Адмосфер България.

Компанията увеличава с 8% рекламните си разходи за 2019 г. до почти 36 600 лева.

На второ място е Валмарк България с 13% ръст до общ обем от 34 676 лева, а на трето – Натурфарма България с впечатляващите 77% до 21 295 лева.

През 2019 г. цялата подкатегория „Хранителни добавки“ отбелязва скок от 12% според реализираните рекламни разходи. Основен принос за това, освен водещите трима рекламодатели имат и Фортекс Натурасютикалс, Скайшоп България, Ревита и други, показват данните.

Компанията провежда и изследване сред българите как се лекуват при настинки и леки вирусни заболявания. Почти две трети от респондентите посочват, че приготвят топли напитки у дома, а 45% заявяват, че купуват лекарства без рецепта за облекчаване на симптомите. Малко под 40% приемат витамини и добавки, а под 30% посещават лекар.

Общо 58% от участниците в проучването посочват, че приемат хранителни добавки постоянно или в определен сезон/даден момент.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.