Нови световни стандарти за хасилити мениджмънт индустрията ще се подготвят през следващите две години. Това коментира на среща с медиите Горан Миланов, зам.-председател на европейската организация за фасилити мениджмънт EuroFM.
На срещата управителният съвет на Българската фасилити мениджмънт асоциация (БГФМА) обсъди с представители на медиите важни събития като предстоящите международна и европейска ФМ конференции, на които София ще бъде домакин.
Европейската фасилити мениджмънт конференция, която ще се проведе в периода 5-8 юни 2018 г., ще привлече интереса както на европейския, така и на световния ФМ бизнес. По време на събитието ще бъдат представени и първите Посланици на добра воля на европейската и световна ФМ индустрия, които ще работят активно за нейното развитие и популяризиране.
„БГФМА е една от най-динамично развиващите се Асоциации както в България, така и в региона, въпреки липсата на развита среда и модерна нормативна уредба”, каза Иван Велков, председател на УС на БГФМА. „Това ни дава самочувствие да предложим услугите си за управление на публичните сгради, както успешно правим за корпоративните си клиенти, за които се грижим и като среда, подобряваща качеството на живот, не само като актив с финансови параметри. Асоциацията може много да помогне за мониторинг, мерки и програма за подобряване състоянието и функционирането на публичните сгради, чрез използването на международните стандарти за управление на качеството”, допълни г-н Велков.
На събитието Асоциацията обяви, че започва и приемът на кандидатури за медия с най-значим принос към развитието на ФМ индустрията в България за 2017 г. Бяха поканени за участие всички медии – печатни, електронни, онлайн издания, информационни агенции, които чрез своята работа популяризират ФМ индустрията в България и спомагат за развитието на бранша. Критериите, по които ще бъдат оценявани участниците са: брой публикации от автор/медия; отразяване на индустриални теми: новини, проекти, конкурси и други; отразяване на събития на индустрията; организиране на събития с тема „ФМ“; авторски материал за ФМ (от журналист); публикации в социални медии.
За да се включат в надпреварата, медиите трябва да изпратят: кратка анотация за автора; да предоставят линк към всяка публикация (ако кандидатства редакция на медия, то тогава се изискват линкове към публикации (брой); да предоставят тематичен брой (вложка, отделно списание). Крайният срок за подаване на кандидатури е 1 декември 2017 г.