Бизнесът в България е сред най-неактивните в социалните мрежи в рамките на ЕС

Marketing-Lab

Едва малко над една трета от фирмите в България използват социалните мрежи в България към края на 2019 г., показват данни на европейската статистическа служба Евростат.

Все пак делът им се увеличава от 28% през 2014 г., т.е. с 6 пр.п. за общо 6 години.

В рамките на ЕС единствено Румъния има по-нисък резултат от нас.

Средно за ЕС половината фирми използват социалните мрежи, за да популяризират бизнеса си, като за периода се наблюдава увеличение с 16 пр.п.

Лидер в употребата на социалните мрежи за бизнеса е Малта с дял на компаниите от 84%, следвана от Дания със 75% и Холандия със 74%.

В съседна Гърция например 55% от фирмите използват социалните мрежи.

За периода 2014 – 2019 г. във всички държави делът на фирмите, които имат профили в социалните мрежи и се популяризират там, се увеличава. Най-голям ръст се отчита в Дания, Люксембург, Финландия, Швеция и Латвия.

Данните като цяло показват, че бизнесът в Северна Европа е по-активен и се възползва повече от възможностите на социалните мрежи.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.