Как се промени българският потребител на нехранителни стоки през последните две години? Кои са новите имена, които избраха 2012 г., за да стъпят на българския пазар и каква политика избраха за магазините си? Какво се крие в предизвикателството да предлагаш няколко марки едновременно и как се приемат големите козметични вериги и дрогерийни магазини у нас? На тези въпроси ще се опитат да отговорят топ мениджъри от сектора на търговията с модни стоки, общата търговия, както и водещи консултанти и анализатори от бранша в рамките на бизнес форума MySuccess.bg in RETAIL – Клиентът в центъра на всичко! на списание ENTERPRISE на 28 юни.
Факт е, че в условията на консервативно потребление, засилена конкуренция в резултат от стъпването на множество международни вериги у нас, както и динамичното развитие на пазара на търговски площи, търговците са принудени да бъдат все по-иновативни и креативни, за да успяват да запазват вниманието и доверието на клиентите си. Необходимостта от новаторски подход важи не само за кампаниите за привличане на клиенти, а и за вътрешния мениджмънт и организацията на търговските фирми. Затова те все по-често обръщат поглед към най-добрите практики отвън, като в същото време не трябва да забравят конкретните особености на българския пазар. Своята формула за успех в тази насока ще споделят мениджърите на големите български и международни вериги в областта на модата и козметиката като dm, New Yorker, веригата аптеки Ремедиум, Levi’s и Hot Spot.
В рамките на форума ще бъдат направен и експертен анализ на пазарните тенденции, включващ резултатите от проучвания за потребителите на дрехи, обувки и козметика, както представяне на новите предизвикателства пред ритейлърите, свързани с онлайн търговията, директно навлизане на марките и психологията на пазаруване на българина. Привлечените експерти ще дадат ценни съвети и примери за успешна работа с клиенти и лоялност към марките и ще се опитат да вникнат в психологията на българския потребител.
Пълната информация за събитието можете да намерите на неговата интернет страница. Повече за случващото се на ритейл пазара, за ''третата вълна'' от търговските центрове, както интервюта с управителите на dm и ИКЕА за България, ще можете да прочетете в новия брой на списание ENTERPRISE, който ще бъде на пазара на 25 юни.