Днес в Novotel София започна CRM ЕVOLUTION 2014, традиционната конференция на списание Enterprise, засягаща последните тендеции в развитието на CRM решенията, философия на управление на компаниите и иновациите в предлаганите софтуерни продукти.
След краткото откриване на CRM конференцията 2014, направено от г-жа Надя Гогова, Управител сп. Enterprise, събитието започва с първата презентация на Жанет Найденова от JNN Consult. Като част от първия панел на конференцията, обхващащ анализа на пазара и тенденциите, тя представи първото по рода си за България проучване за 'CUSTOMER EXPERIENCE' към 4 ключови сектора – банков, застрахователен, ритейл и телеком, обхващащо общите нагласи на потребителите, що се отнася до комуникационните канали за решаване на проблеми, препоръки, склонността за заплащане на по-висока цена, общото удоволетворение и още много различни показатели. В презентацията бе отбелязано, че 43% от потребителите са готови да заплатят по-висока цена, стига да получат по-добро обслужване. Не са за пренебрегване и реакциите на потребителите при негативен опит с даден доставчик, като близо 73% са готови да решат проблема си със самата компания, без да стигат до оплаквания в социалните мрежи, или да се откаже от бранда. Подробности от проучването можете да очаквате по-късно на сайта, където ще бъде публикувано цялото изследване и неговите резултати.