Уебсайтът за продажба на лични вещи Продавалник обяви, че се ребрандира и занапред ще се нарича OLX. Причината за това е преструктуриране в компанията Naspers, част от която е Продавалник и която ще обедини всички свои сайтове за безплатни обяви по света под обща шапка и с еднакво име – OLX.
“С новата структура ние създаваме най-голямата група от продавачи и купувачи в света, но едновременно с това запазваме локалния фокус на всеки един от сайтовете. С над 140 млн. уникални посетители в 107 държави по света, OLX вече е лидер сред сайтовете за безплатни обяви на пазари като Индия, Бразилия, Португалия, Тайланд и много други”, анонсира Алек Оксенфор, основател на OLX.
„Промяната на името на prodavalnik.com няма да се отрази на начина на функциониране на сайта. Той си остава безплатен и лесен за ползване, като не се изисква повторна регистрация на вече съществуващите профили в платформата. Както знаете, през последните 3 години Naspers инвестираха изключително много в развитието на този бизнес модел в България. Благодарение на това през февруари prodavalnik.com е на трето място с над 1 млн. уникален брой месечни посетители в класацията за български сайтове на Gemius. Средно на ден при нас се публикуват 35 000 нови обяви, което показва, че сме спечелили доверието на нашите потребители. И след промяната на името нашите основни приоритети си остават удобството и високото качество на услугата за ползвателите на сайта. Като част от световната марка OLX, ние ще имаме възможност да споделяме познанията си със специалисти по целия свят, което със сигурност ще доведе до развитието на сайта и респективно до подобрения за потребителите.”, сподели Спас Сливков, изпълнителен директор на OLX за България.
Сайтът скоро ще има и нова версия на мобилното приложение и мобилния уебсайт, които ще се реализират в рамките на месец арпил. „В последните месеци наблюдаваме трайна тенденция за увеличаване на посещаемостта на сайта чрез мобилни устройства. Към момента близо ¼ от посещенията са именно от мобилни телефони и таблети. Затова съвсем скоро ще пуснем втората версия на мобилно приложение, което освен настоящите предимства като улесняване на процеса в комуникацията продавач-купувач, геолокация и получаване на известия за коментари и активности, свързани с действията в сайта, ще предлага по-безпроблемно, интуитивно и изцяло подобрено потребителско изживяване при работа с него”, допълни Пламен Нонински, маркетинг мениджър на OLX за България.