Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

ENTERPRISE | November 26, 2020

Отиди най-горе

Най-горе

Няма коментари

Важни уроци за видеомаркетинга от поколението Z

Важни уроци за видеомаркетинга от поколението Z

В днешния пейзаж на дигиталния маркетинг видеоклиповете се превърнаха в цар на форматите и в особено популярно съдържание в социалните медии. То отразява промените, които се случват в начина, по който хората консумират съдържание.

Ето и най-влиятелните фактори, довели до растежа и популярността на видео съдържание, обобщени от онлайн изданието business2community.com:

Днес в света има 5,11 милиарда уникални мобилни потребители, като значителен брой от тях имат достъпна интернет връзка. Трудността при използването на малък екран за четене означава, че видеосъдържанието е за предпочитане и удобно за потребителя, както и ангажиращо.

Появиха се много нови приложения за социални медии, които се конкурират с Facebook, Twitter и други основни платформи. Милениалите и поколението Z (родените между 1997 и 2012 г.) са много активни и имат ясни предпочитания към видеоклипове и по-нови приложения в социалните медии.

Видеосъдържанието царува

Вероятно сте запознати с фразата „Съдържанието е цар“, но си струва да попитате дали видеото съдържанието не е истинският цар. Ето някои важни факти за видео маркетинг, които да вземете предвид:

Facebook получава 8 милиарда гледания на видео на ден. TikTok получава 1 милион гледания на ден през първата си година. Всеки ден се гледат 1 милиард часа видеоклипове в YouTube. Общо 40% от милениалите казват, че се доверяват на видеоклипове.

Видеоклиповете са най-ангажиращият тип съдържание, което означава, че трябва да бъдат видна част от вашата стратегия за социални медии, особено ако искате да спечелите по-млада аудитория или да изградите бранда си в дългосрочен план.

Създаването на видеоклипове може да бъде предизвикателство, но не винаги е необходимо да имате висока производствена стойност при създаването им.

Бъдете в течение на новите платформи и функции

Социалните медийни платформи идват и си отиват, а платформите за съдържание се развиват с течение на времето. Интересно е да разгледаме Vine като пример за платформа, която бързо се прослави и изчезна също толкова бързо. Това обаче остави силно впечатление за посоката, в която може да поеме създаването на съдържание и как хората ще го консумират.

Днес платформи като Snapchat и TikTok са основните играчи, които променят пейзажа на цифровите медии. Това не означава, че можете или дори трябва да насочите цялото си внимание към млади и вълнуващи платформи. Все още трябва да видим как се развиват опасенията за сигурността на данните и други проблеми и дали последните нови платформи покриват изискванията ви.

Важно е да сте в течение с новите функции и платформи. Дори компании като Facebook и Instagram си взимат бележки от новопостъпилите. Сравнително нова функция, която тези марки добавиха, беше „Истории“, която трае 24 часа преди да изчезне.

Важно е да сте наясно къде действа по-младата аудитория и да започнете да изграждате своите стратегии за дългосрочно въздействие. Не разчитайте обаче на нито една платформа за изграждане на вашата аудитория. Тъй като приложенията се развиват и понякога губят влиянието си, така можете да загубите и публиката си. Възприемете многоканална стратегия.

Възприемете нови формати на съдържание

Нека съдържанието ви бъде кратко. Хората не искат да изразходват много време. Темата ви ще определи колко дълго ще бъде съдържанието ви, но имайте предвид, че хората задържат вниманието си за кратко.

В случаите, когато използвате нови функции и платформи за социални медии, няма да имате друг избор, освен да правите кратки видеоклипове. Instagram Reels позволява 15 секунди. Един видеоклип на Snapchat или TikTok не е по-дълъг от 60 секунди. Ще трябва да се съсредоточите върху предоставянето на основното съобщение в началото на вашето видео.

Създавайте практическо съдържание. Маркетинговите съобщения не винаги оказват влияние върху милениалите и поколението Z. Те се фокусират върху качеството, както и забавното и информативно съдържание.

Избягвайте агресивни продажби, вместо това измислете материал, който подобрява живота или решава проблеми на вашата аудитория по някакъв начин. Изследвайте платформи, където се свързват по-младите. Съсредоточете се върху това да бъдете автентични.

Как да покажете автентичност?

Подчертавайте ценностите, които имат значение за вашия бизнес. Младата публика страстно се интересува от проблемите на света, включително околната среда и правата на човека. Те изискват етично поведение и силни ценности. Въпреки че не е нужно да заемате позиция по важни въпроси, говорете за ценностите, които имат значение за вашия бизнес

Изградете емоции със съдържанието си. Използвайте мощни думи, разказвайте истории и се опитвайте да разсмеете хората. Когато създавате автентично съдържание, вашата марка може да резонира сред публиката, която се чувства като вас.

Добави коментар

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.