Пет прозрения за поколението Z, ключови за рекламното насочване

Пет прозрения за поколението Z, ключови за рекламното насочване

Потреблението на медиите, дигиталното поведение и отношението към рекламите на представителите на поколението Z отразява тяхното възпитание в ерата на приложенията. Да рекламирате пред представителите на това поколение изисква уникален подход - такъв, който дава приоритет на поверителността, обхваща множество канали и екрани и използва нови формати.

Emarketer обобщава пет ключови статистики, които рекламодателите да използват при насочването си към представители на поколението Z.

Те ​​се интересуват от това как марките управляват поверителността

Ключова статистика: 82,7% от представителите на поколението Z в САЩ казват, че са загрижени за поверителността на данните, когато взаимодействат с марки онлайн, според проучване от декември 2023 г. на Attest.

В допълнение, 7 от 10 потребители от поколение Z цитират политиките за поверителност на данните като важни или изключително важни за поддържане на лоялността към марката, според доклад от юли 2023 г. на Campaign Monitor.

Експлозивното развитие на технологиите и в частност на изкуствения интелект увеличи регулациите, свързани с поверителността. Брандовете трябва да са проактивни в спазването на тези изисквания и да прилагат прозрачни политики за поверителност, които изграждат доверие и лоялност. Рекламите им освен това не трябва да се усещат като твърде инвазивни.

Удобството и уместността дава предимство на социалното търсене пред традиционното търсене

През 2023 г. повече от половината (51%) от поколението Z по света са използвали социалните медии като тяхна основна платформа за търсене на информация за марки, продукти и услуги. Използващите класически търсачки представители на това поколение са 45%, според данни на GWI.

Поколението Z предпочита повече платформи за търсене, базирани на изображения и видео - поведение, от което марките могат да се възползват чрез рекламиране в TikTok, YouTube и Instagram. На помощ на брандовете идват новите рекламни разположения и формати в платформите.

Видео и създателско съдържание подхранва откриването на продукти в социалните медии

Общо 68% от представителите на поколението Z на възраст от 15 до 26 години откриват марки и продукти в социалните медии, като гледат видеоклипове, според проучване на Emarketer. Други почти 48% откриват марки и продукти чрез съдържание на инфлуенсъри.

Това означава, че инфлуенсър маркетингът остава доходоносна стратегия за търговците. Естеството на тези сделки обаче се измества към по-дългосрочни, омниканални кампании, поради което брандовете трябва да обмислят партньорства, които надхвърлят еднократни спонсорирани публикации.

Смартфоните са постоянен спътник

Поколението Z израсна, съпътствано от технологии, със смартфон в ръка. Повечето от представителите гледат втори екран, докато гледат каквато и да е форма на телевизия, пак според данни на Emarketer.

Поколението Z е значително по-дигитално активно в сравнение с предишните поколения и разчита на смартфоните като на важен източник на комуникация и свързаност. Брандовете трябва да имат това предвид при изграждането на рекламни стратегии и кампании на множество устройства. Вниманието на представителите на поколението Z винаги ще е разделено и малкият екран на смартфона е с предимство.

Персонализирани оферти могат да бъдат доставени чрез много канали

Поколението Z и милениалите са по-възприемчиви от другите поколения към получаване на оферти за лоялност чрез текстови съобщения, известия за мобилни приложения, реклами в социални медии и изскачащи прозорци на уебсайтове, според данни от октомври 2023 г. от PYMNTS Intelligence и Amazon Web Services.

Разнообразяването на каналите е чудесен начин да се гарантира получаването (и забелязването) на сделки и промоции. Тези оферти също не трябва да намаляват маржовете - потребителите на възраст от 18 до 26 години се интересуват повече от предимства за лоялност без отстъпки, като изключителен достъп до продукти и персонализирани препоръки за продукти, според същия доклад.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.