Контактен център получи сертификат за инвестиции клас "А"

callpoint

„Колпойнт Ню Юръп“ АД получи сертификат за инвестиции клас "А" за проект „Разширяване на дейността на Колпойнт Ню Юръп и навлизане на нови пазари” в София и Пловдив. Проектът ще се реализира в рамките на 3 години, до февруари 2017 г., като за това време компанията се ангажира да открие 520 работни места.

Инвестиционният проект, стартирал през месец март 2014 г., е предприет в резултат на стратегическо партньорство с канадската национална телекомуникационна компания Телъс, след като през 2012 г. нейното дъщерно дружество “Телъс Интернешънъл Лтд”. придобива мажоритарен пакет от „Колпойнт Ню Юръп” АД. „Телъс Интернешънъл (Ю.К.) Лтд." е изцяло собствена дъщерна компания на TELUS Communications, водеща канадска телекомуникационна компания с годишни приходи от 7.5 млрд. евро (11.3 млрд. канадски долари) и 13.3 млн. клиенти.

"За нас всеки чуждестранен инвеститор е важен и затова усилията на правителството са насочени към подобряване на бизнес климата и облекчаване на административните тежести с  цел подкрепа на бизнеса в България. Проекти като вашия са доказателство за добрите инвестиционни условия у нас", заяви министърът на икономиката Драгомир Стойнев.

Компанията е един от най-големите многоезични, независими, контактни центрове и фирми за аутсорсване на бизнес процеси в Източна Европа, предлагаща услуги на 30 различни езика. Клиентите на българското дружество са фирми с дейност: пътуване и свободно време, търговия на дребно и електронна търговия, финансови услуги, технологии. Към края на 2013 г. „Колпойнт Ню Юръп” АД има 49 клиента, част от които са включени в световната класация на фирмите с най-големи приходи Fortune Global 500. Фирмата има 918 служители, базирани в два центъра за обслужване на клиенти - в София и в Пловдив.

 

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.