Office 365 е насочен към малкия и среден бизнес и подпомага мобилността и ефективността на персонала. Моделът на плащане на софтуера ще бъде на абонаментен принцип, стана ясно днес, по време на премиерата на продукта в България.
От вчера той е достъпен за родните компании за безплатен тест, който ще продължи докато услугата не бъде пусната за платен абонамент. Пакетът включва основните офис приложения (Sharepoint, Exchange, Lync, Office Professional и др.) на Microsoft и е базиран на облачните технологии.
В България вече има компании внедрили новата cloud услуга на Microsoft.
“За нашите клиенти е важно да е имат 24/7 работеща и защитена инфраструктура, която се поддържа лесно – коментира Михайл Златанов Продуктов мениджър, решения за бизнес продуктивност – Точно това предлагаме с Office 365”.
Според размера на компанията продуктът се предлага в различни вариации – от използването на мейл и офис до цялостна инфраструктура за бизнес продуктивност. Office 365 е достъпен и от smart телефон. Освен това дава възможност за надграждане на вътрешната инфраструктура с портал, с функции, подобни на социална мрежа, но с корпоративна насоченост.
От Microsoft дават гаранция за 99.9% работоспособност на продукта, но ако има проблеми с Office 365, компаниите ще могат да си вземат парите за времето, през което услугата не е работила. Услугата предлага ниски предварителни разходи, както и възможност за прекратяване на абонамента. Създадените в облака потребители се пазят 30 дни.
Поради cloud базата на Office 365, клиентите ще получават достъп до новите версии, без да заплащат допълнително към месечния си абонамент.
От Microsoft обявиха, че платената версия на услугата ще бъде достъпна в края на Q1 или началото на Q2 2011.