С умните AI търсачки управлението на репутацията и класирането изисква проактивност

С умните AI търсачки управлението на репутацията и класирането изисква проактивност

Изкуственият интелект (AI), който захранва днешните търсачки, става все по-умен. Неуспехът да управлявате онлайн репутацията на вашата марка може да понижи нейното класиране в търсачките.

Управлението на рецензиите, актуализирането на съдържанието и други подобни фактори са от съществено значение, за да запазите марката си видима в търсачките.

Външни фактори, като качеството на препратките, онлайн отзивите и споменаванията в социалните медии, могат да повлияят на възгледа на алгоритъма за търсене относно надеждността на даден уебсайт, посочват от Emarketer.

Управление на отзиви

Онлайн рецензиите са от решаващо значение, защото влияят върху начина, по който търсачките възприемат и класират бизнеса. Според различни данни компаниите, които отговарят на поне 75% от отзивите, публикувани за тях, обикновено имат оценки с над половин звезда по-високи в сравнение с фирмите, които не отговарят на ревюта.

Google филтрира резултатите, за да показва само фирми с високи оценки. При търсене по ключов израз обикновено се показват локални бизнеси с оценка от над 4 звезди.

Управлението на рецензии може да бъде много сложно и отнема много време, но ползите от това биха могли да окажат значително въздействие върху вашия бизнес. Отзивите влияят върху решенията на потребителите и помагат на търсачките да оценят уместността и надеждността на бизнеса. AI моделите на Google използват конкретни думи и фрази от рецензии, за да съответстват на заявките за търсене на потребителите.

Затова не пренебрегвайте клиентските отзиви. Ангажирайте се, като им отговорите, за да повишите оценките и класирането си.

Управление на бизнес информацията онлайн

Поддържането на бизнес информация, свързана с локации, работно време, контакти, последователна във всички платформи, е важно за резултатите от търсенето.

Данни показват, че компании с пълни и еднакви бизнес информации в платформи като Yelp и Facebook, както и по-малко известни сайтове, се представят по-добре в Google, с 82% повече кликвания от търсене.

AI моделите на Google черпят данни от много източници и всякакви несъответствия могат да повлияят на видимостта.

Не се фокусирайте само върху основните платформи като Google Business Profile. Уверете се, че данните за вашия бизнес са точни и актуални на всички платформи, включително по-малки директории, от които AI може да изтегли данни

Бъдете последователни

Редовните актуализации на съдържанието и информацията за бранда ви сигнализират на търсачките, че вашите данни са надеждни.

Ако не управлявате активно информацията си по-широко и последователно, тези ръководени от AI модели могат да представят на потребителите или неточна информация или - по-лошо, въобще може да не я изведат при търсене.

Затова редовно публикувайте в блога си, добавяйте нови снимки, актуализирайте работното си време и се уверете, че цялата ви информация е обновена.

Повече за дигиталните тенденции и цифровото представяне на бизнеса можете да научите на конференцията Digital Community Day

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.