Програма
"CRM Еvolution 2014"
"Необходимост или приоритет за маркетинга и продажбите?!"
14.10.2014
9.00 - 09.30 Регистрация и кафе
09.30 - 09.40 Откриване на конференцията, г-жа Надя Гогова, Управител сп. Enterprise
ПАНЕЛ 1 Пазара и тендециите
09.40 -10.15 Представяне резултати от първото по рода си за България проучване за "CUSTOMER EXPERIENCE"към 4 ключови сектора - банков, застрахователен, ритейл и телеком, г-жа Жанет Найденова, JNN Consult Ltd
ПАНЕЛ 2 Връзката с клиентите - стратегии и ефективни подходи
10.15 - 10.45 "Управление на най-стойностните клиенти" - практически модел, д-р Явор Янкулов, e-training
10.45 - 11.10 "Геймификация - от пасивно получаване, към ангажираност и внимание от страна на клиентите", г-н Апостол Мушмов, Независим консултант
11.10 - 11.30 "CRM системите - от десктопа към социалната мрежа", г-н Aлександър Хаджидимитров, Tим Вижън България
11.30 - 11.50 Kaфе пауза
ПАНЕЛ 3 CRM решения за малкия и среден бизнес - мобилност и ефективни решения
11.50 - 12.05 Мобилни ERP и CRM системи , г-н Иван Аржентински, управител на ERP.BG
12.05 - 12.20 Customer Development Laboratory "11235 ООД"
12.20 -12.35"Еволюция в мобилните CRM решения" - "Развитието на мобилните технологии създава нови възможности и предизвикателства пред бизнеса", г-н Стамен Дулевски, Баркод Системи България
ПАНЕЛ 4 Oт опит - гледната точка на клиента ползвател на CRM
12.35 -13.10 "Изграждане на система за управление на мобилни търговски екипи, GPS локации и маршрутизация", г-н Владислав Соколов - Търговски директор на Walmark
13.10 - 13.30 Дискусия - възможности за въпроси и обсъждане на конкретни казуси от страна участниците с гост-лекторите и консултантите
13.30 Коктейл и възможности за networking