09:00 - 09:30 Регистрация и Кафе
09:30 Добре дошли! Надя Гогова, Управител, сп. ENTERPRISE ПАНЕЛ 1 ПАЗАРА - данни, анализи и тенденции
09:30 - 10:00 " Тенденции в ритейл бранша 2017- глобален и регионален тренд, потребителски нагласи", Мария Вельова GFK България
10:00 - 10:30 "Потребителски нагласи и отношение към онлайн пазаруването в България", Марко Наумов Nielsen България
10:30 -11:00 "Data privacy 2017-2020"- какво означава новият регламент за лични данни за онлайн продажбите?, Регина Колева, EY България
11:00 - 11:20 Кафе пауза ПАНЕЛ 2 Retail 3.0 - дигитализиране и тенденции
11:20 - 11:40 Презентация Case Study, Станимира Радева, Digital Marketing and communication, Nestle
11:40 - 12:00 БГБС и високотехнологичните решения от САП за търговия, Красимир Георгиев, Мениджър SAP проекти и Атанас Тихомиров, Мениджър SAP проекти ПАНЕЛ 3 Новите технологии и Retail бизнесът = успех в дигиталната икономика
12:00 - 13:00 ü Новите правила и дигиталния маркетинг, Мартин Попов, General Manager, Interactive Share ü Бъдещето на ритейл маркетинга - дигиталните брошури като нов начин за привличане на клиенти - Огнян Попов, Управител broshura.bg ü Интернет и технологиите vs физическите обекти, Магдалена Котупова, Маркетинг директор, Доверие Брико АД ü Новите технологии и Retail бизнесът - мобилни плащания и платформи, онлайн и офлайн системи за управление на обектите, Филип Мутафис, Съдружник Paysera България
13:00 - 14:00 Лек обяд и възможности за networking
ПАНЕЛ 4 МАРКЕТИНГ РАБОТИЛНИЦА- директен и дигитален маркетинг
Модератор: Георги Малчев, Управляващ партньор, xPlora
14:00 - 15:00 I част
15:00 - 16:00 II-част