Поредната интересна презентация, провела се в рамките на събитието RERetail 2014, бе тази на Огнян Лахчев, Marketplace Manager от еMAG, който представи последните тенденции в онлайн пазаруването и продажбите.
Специално внимание бе обърнато на редица големи международни компании, които заради своите използвани методи постигнат различен успех. Един от най-интересните аспекти на презентацията на Огнян Лахчев бе и ситуацията в България.
Според проучванията онлайн търговията у нас през 2014-а ще мине 100 милиона лева, записвайки 20% ръст на годишна база. Това се дължи основно на фактът, че около 25% от активните интернет потребители между 18 и 55 пазаруват през мрежата, а още 12,9 % са с готовност да го направят в скоро време.
Най-купуваните категории според eMag са дрехите, обувките, технологиите, както и спорните стоки и козметиката.