Българската софтуерна компания „Телерик” представи изцяло ребрандирана визия, която включва обновено лого и дизайн на интернет страницата www.telerik.com. Промяната се случва в момент, в който софтуерният разработчик пуска на пазара и напълно нова платформа - Telerik Platform, обединяваща за първи път в едно водещи инструменти и решения на компанията.
Това е първата значителна промяна в логото на българската компания от нейното основаване. Ребрандирането e дело на базирания в Сан Франциско екип на водещата агенция Moving Brands, която работи за много от днешните технологични гиганти.
Освен представяне на нова визия, сред плановете на „Телерик” за настоящата година е и затвърждаване на лидерска позиция сред доставчиците на инструментите и решения за разработване на мобилни, уеб и десктоп приложения, както в Силициевата долина и САЩ, така и по целия свят, съобщават от компанията.
“След 12 успешни години на глобалния софтуерен пазар, днес е идеалният момент да обновим своята визуална идентичност. 2014 г. е изключително важна за нас - пускаме изцяло нов продукт - Telerik Platform, и навлизаме с пълна сила на пазара на разработване на мобилни и междуплатформени приложения. Обновеното лого подчертава тази ключова стъпка в нашето развитие, като същевременно продължава да напомня за нашите корени и успехите ни до този момент”, сподели Светозар Георгиев, съосновател и изпълнителен директор на компанията.
Новата платформа позволява адаптация към всички подходи за разработване – уеб, хибриден или „native“, както и към непрекъснато променящите се изисквания и потребности при разработката на приложения. Вместо да изисква от разработчиците да изберат конкретен подход („native“, хибриден или уеб), тя предоставя на разработчиците възможността да създават приложения за всеки вид екран с една единствена платформа от край до край.