Защо споделянето в социалните мрежи на съдържание на конкурент е добра идея? (II част)

Защо споделянето в социалните мрежи на съдържание на конкурент е добра идея? (II част)

Съдържанието на вашите конкуренти в социалните мрежи може да работи и във ваша полза.

Социалните медии са едно от най-значимите технологични разработки на 21 век. Те не само свързват хората в световен мащаб, но ви позволяват да демонстрирате креативността си пред тази необятна публика, да общувате с хора с интереси, подобни на вашите, и да се свързвате с приятели заради взаимни интереси, пише онлайн изданието business.com.

Интернет е изграден върху нишови общности и тези общности процъфтяват в социалните медии.

Социалните медии имат точно толкова приложения за бизнеса, колкото и за потребителите, но работят за вас като собственик на бизнес само ако използвате присъствието си там правилно. Не можете просто само да продавате вашия продукт, хората ще ви игнорират. Никой не обича да бъде облъчван от груба реклама. Трябва да предложите нещо ценно отвъд продажбите.

За да може вашето социално присъствие да работи за вас, трябва да създадете двупосочна връзка с вашите потенциални и съществуващи клиенти въз основа на доверие, да демонстрирате, че искате да им помогнете, поставяйки техните нужди над вашите, както и да предоставяте полезна и надеждна информация.

Противно на това, което може да очаквате, понякога постигането на горните цели означава споделяне на съдържание от конкуренти във вашата собствена емисия в социалните медии.

Първа част на материала можете да прочетете тук!

Ползи от свързването с конкуренти

Ето няколко от предимствата, които можете да получите, когато препубликувате съдържание на конкурент:

Вашата публика ви възприема като по-надеждни. Изграждане на доверие към марката отнема време и усилия. Когато хората използват социални медии, те не правят това с намерението да купят вашия продукт или дори продукта на вашия конкурент, а за да събират информация. Ако можете да им предоставите информацията, която търсят, ще ги спечелите. Позиционирайки себе си като източник на информация за последователите си, вие по същество се отнасяте към марката си като към медийна компания.

Споделянето на съдържанието на вашия конкурент не по друга причина, освен защото смятате, че това е от полза за вашата аудитория, ви позиционира като източник на информация. Това се изразява в добросъвестна демонстрация на доверие и доверието в крайна сметка е това, което води до продажби.

Утвърждавате се като лидер на мисълта. Потребителите ще отделят време да направят свои собствени изследвания, за да вземат възможно най-доброто решение. Вероятно използват инструменти като Owler и Trustpilot, за да ви сравняват с други фирми, които предлагат подобен продукт или услуга. Изключително вероятно е вашата публика вече да знае за вашите конкуренти и техните предложения. Споделянето на съдържанието на вашия конкурент ви дава възможност да контролирате разговора. Бъдете избирателни по отношение на съдържанието, което споделяте, и добавете свой собствен акцент към него.

Демонстрирате увереност в собствената си марка. Споделянето на съдържанието на вашия конкурент с последователите ви в социалните медии може да покаже, че сте уверени в стойността на съдържанието, което предоставяте на своите последователи.

Правилният начин да подберете съдържание на ваш конкурент

Съществуват рискове от споделянето на съдържание на конкурент и това може да се отрази, ако не използвате стратегически и методичен подход. Не можете просто да споделите нещо. Ако споделяте съдържанието, което вашите конкуренти произвеждат, то трябва да бъде много тясно свързано с това кой сте като бизнес и с какво се занимавате.

Преди да споделите най-новата публикация на ваш конкурент във вашата собствена емисия в социалните медии, запитайте се има ли с кого от аудиторията ви да я споделите, как това съдържание ще ѝ помогне, надеждна ли е, проверени ли са фактите, това съдържание уникално и достойно ли е за споделяне. Ако отговорите на всички горепосочени въпроси са да, споделете съдържанието.

Добавете обаче непременно вашето лично мнение. Препубликуването на съдържание изисква контекст и ако не го дадете на аудиторията си, може да я объркате. Напишете изречение или две, в което обяснявате защо споделяте това с публиката си и как ще им служи тази информация.

Не забравяйте да тагнете източника, иначе рискувате да увредите репутацията си.

Използвайте инструменти, за да върнете този трафик обратно към вас. Съществуват инструменти за социални медии, които добавят бутон с подканваща фраза към която и да е страница, която споделяте в социалните медии, и пренасочват този трафик обратно към вашия уебсайт. По този начин можете да използвате съдържанието, което избирате от конкурентите си, за да увеличите реализациите си.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.