След като клиентите завършат продажба или взаимодействат с вашата марка, използвайте страница за благодарност, за да увеличите ангажираността.
Разговорите и конверсиите са основата на маркетинговите кампании. Въпреки че всяка стъпка в маркетинговата фуния е от решаващо значение за процеса на продажби, мениджърите на съдържание и маркетинговите лидери твърде често пренебрегват важността на благодарността, вкл. имейли, текстове и уеб страници, които благодарят на клиента за покупката му, пише business.com.
Когато вашият бизнес не използва благодарността като инструмент, вие пропускате шанса да подчертаете действията, които бихте искали клиентът ви да предприеме. Тази на пръв поглед малка грешка може да доведе до загубени потенциални клиенти, пропусната информация и пропилени възможности за кръстосани продажби, затваряне на продажби или увеличаване на ангажираността на клиентите.
Какво е страница с благодарност?
След като клиентите купят нещо от вашия уебсайт, те ще видят страница, която им благодари за покупката. Тази страница с благодарност е начин да изразите признателността си към клиента за продажбата. Страниците с благодарност също са често срещани, след като потенциален клиент предприеме друг вид желано действие, като например да се регистрира за бюлетин, да се абонира за подкаст или да изтегли файл.
Страницата за благодарност е крайна точка на допир с вашите клиенти. Това е съществена стъпка, която отговаря на тона и усещането, което искате те да изпитат, когато се свързват с вашия бранд.
Ефективната благодарност може да направи много повече. Добре конструираната страница ще даде на вашия бизнес допълнителни възможности и призиви за действие, които могат да доведат до допълнителни приходи. Например ефективна страница за благодарност може да насърчи бъдещите клиенти да предоставят информация за тяхното поведение при покупка или лични предпочитания, което води до по-персонализирана маркетингова кампания.
Колко важна е благодарствената страница
Страницата за благодарност може да бъде част от фунията за продажби на по-голяма маркетингова кампания или част от стандартния ви цикъл на продажби, след като клиент извърши онлайн покупка или желано действие.
Страницата за благодарност е важен начин да покажете своята признателност към клиентите си и може да ви помогне и с някои други основни функции:
Увеличаване на удовлетвореността на клиентите: Ефективната страница за благодарност може да намали дисонанса след покупката, който клиентите често изпитват след закупуване на продукт или услуга. Повишената лоялност и удовлетвореност на клиентите може пряко да повлияе на финансовите резултати на вашата компания.
Стимулиране на повторни реализации. Ефективната страница за благодарност може да стимулира повторни реализации, като насърчава бъдещи транзакции между вашата организация и клиента.
От студени към топли клиенти. Една ефективна страница за благодарност може да прехвърли студените потенциални клиенти в топли, активни възможни клиенти.
Увеличаване на абонаментите за имейл. Ефективната страница за благодарност е начин да изградите своя имейл списък, да увеличите абонаментите си за имейли и да създадете ефективни имейл маркетингови кампании.
Как да създадете благодарствена страница
Най-добрите практики за имейл маркетинг включват приспособяване на материали към уникалните нужди на вашите потенциални клиенти, което води до по-висока конверсия и последващи покупки.
Имайки предвид идеята за предоставяне на стойност, медията обобщава шест съвета за изграждане на ефективни страници за благодарност, които отговарят на всички ваши маркетингови цели.
Отидете отвъд просто "благодаря". Благодарствените страници трябва да генерират чувство на вълнение, така че използването на активни думи и фрази е от ключово значение. Изградете по-вълнуващо съобщение.
Направете заявка за призив към действие. При благодарствените страници действието винаги е препоръчително и трябва да бъде изразено, независимо дали е толкова просто, колкото искането за продажба, или толкова фино, като осигуряване на информираност за присъствие или кампания в социалните медии. Ключът е да се съобщават по-нататъшните действия възможно най-ясно; бонус е да го направите по остроумен и запомнящ се начин.
Не превръщайте "свържете се с нас" в "Къде е Уолдо?" ситуация. Твърде често компаниите пренебрегват необходимостта да поставят информация за контакт на последователно и видно място на страниците за благодарност. Промяната на разположението на бутона Свържете се с нас на различни страници оставя читателя да се чувства сякаш е на лов, когато се опитва да се свърже с вас.
Не пропускайте шанс да подсилите марката. Когато проектирате обширна маркетингова кампания, често има толкова много детайли, че е лесно да се пренебрегне важността на правилното управление на марката, особено на страниците с благодарности. Страниците с благодарност често се класират по-ниско в списъка с приоритети в сравнение с други аспекти на маркетинговата кампания и не получават отношението към марката, което другите елементи на кампанията носят. Това обаче е грешно.
Тествайте благодарствените имейли и страници. Много маркетингови екипи създават A/B тестове за ключови страници и кампании, но пропускат благодарствената страница. Това обаче може да ви струва краткосрочни и дългосрочни приходи.
Увеличете ангажираността на социалните медии. В много случаи предоставянето на информация в социалните медии се счита за разширение на частта за връзка с нас от страницата, което води до по-широко покритие и информираност.
Елементи, които да добавите към вашите благодарствени страници
Маркетинговите екипи, които желаят да разширят функционалността на своята страница с благодарност с повече стойност за потребителите и потенциалните клиенти, трябва да обмислят: да искат реферали (т.е. да си поискат да бъдат препоръчани на друг потенциален клиент); да предложат услуги за кръстосани продажби; да събират препоръки; да получат обратна връзка.