Цифровият маркетинг на D2C марките не е това, което беше

Цифровият маркетинг на D2C марките не е това, което беше

Индустрията за потребителска електронна търговия е прекарала две десетилетия в изграждането на огромен, сложен набор от инструменти и системи, които проследяват и анализират какво правят хората в интернет.

Различните хора имат различни мнения по този въпрос и това доведе до спорове през последните пет години дали това е добра практика, или не, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Дигиталният маркетинг е изграден върху гръбнака на дигиталната реклама с помощта на данни на трети страни. Този процес работи така, че клиент идва на вашия уебсайт, зарежда пиксел, така че рекламните партньори да могат да проследяват какво прави той на вашия уебсайт (повечето не купуват нищо) и след това отново се насочва към аудиторията, която не е купила нищо, за да насърчи хората да се върнат на вашия сайт.

Този метод работеше добре - докато някои от големите технологични платформи и вълни от регулации от цял ​​свят не взеха едностранни решения за промяната му.

Като собственици на марка D2C все още може да разчитате на данни на трети страни без да осъзнавате несигурната ситуация, в която се намира брандът ви. Сега е моментът да помислите как да развиете вашата марка D2C по различен начин и да изградите по-силни взаимоотношения с клиентите си.

Не разчитайте само на Facebook Ads

Започнете да тествате други платформи, за да видите какво работи. Това разнообразява вашата марка и въвежда елемент на диверсификация.

Проверете дали рекламите за вашата марка не трябва да са по-органични. Продължете да тествате какво работи с публиката и акцентирайте върху него. Органичното съдържание може да бъде отговаряне на въпроси, генерирано от потребителите съдържание или дори цитати. Ако това резонира с вашата аудитория, може да е добра идея да обмислите увеличаването му.

Изграждайте облика си непрекъснато

Facebook Ads подтикна всички да мислят, че платените медии са лесни с незабавни данни и удовлетворение. Собствениците на брандове приеха за даденост стъпките за изграждане на марка, от която хората са развълнувани да пазаруват, а не само тази, която е удобна и се показва, когато имате най-голяма нужда от нея.

С настъпването на промените има смисъл да се запознаете лично с клиентите, за да изградите бранда си, така че да създадете общност около него. Така ще се справяте много по-добре на пазара, отколкото брандовете без история.

Мислете за рекламите по различен начин

Помислете повече за линията на изграждане на история за вашата марка, вместо просто да рекламирате продукти. Това е промяна, която се забелязва в последните месеци много отчетливо и тази тенденция ще се задържи в бъдеще.

Фокусирайте се върху алтернативни канали

Съсредоточете се върху събирането на имейл адреси и телефонни номера, вместо просто да се насочвате към потребители чрез платени кампании. Това ще съдейства за изграждането на връзките с вашите клиенти. Започнете да информирате общността за събитията, свързани с бранда ви, за да продължите да изграждате информираност и лоялност.

Подобрете уебсайта

Съсредоточете се върху подобряване на скоростта и производителността на вашия уебсайт. Сега това е още по-важно, отколкото преди. Много собственици на марки го приемат за даденост, но клиентът не се радва на бавен и нефункционален уебсайт.

Правете оценка всеки месец, за да ускорите сайта си със стремеж да подобрите реализациите. Също така винаги правете A/B тестове, за да видите какво работи най-добре с вашата аудитория.

Отличете се

Да сте различни е по-важно от всякога. С развитието на дигиталната реклама вашите марки и тяхното предлагане играят още по-важна роля. Помислете как можете да подобрите значително своите предложения от тези на конкурентите ви.

Данните не са злато

Само защото вашият пиксел има данни от последните няколко години, това не означава, че разполагате със златна мина, освен ако не анализирате тези данни, за да разберете по-добре потенциалните си клиенти и техните модели на купуване. Не само това, събирането на имейл идентификатори и телефонни номера само по себе си няма да помогне на вашата марка да расте. Редовно анализирайте, сегментирайте и достигайте до клиентите.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.