Три трика за прехвърляне на повече трафик към уебсайта ви от LinkedIN

Три трика за прехвърляне на повече трафик към уебсайта ви от LinkedIN

Статистиката разкрива, че дигиталният маркетинг се нуждае от LinkedIn. Социалната медия допринася за 46% от социалния трафик към всички корпоративни уебсайтове и 50% от социалния трафик към B2B уебсайтове и блогове.

LinkedIn също се очертава като доста рентабилна платформа, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

За да привлечете трафик към вашия уебсайт, блог или подкаст, трябва да поставите обратни връзки и призиви за действие (CTA) в различни страници на LinkedIn. Обратните връзки са връзки към вашите уеб страници извън социалните медии, а CTA са съобщения, които насърчават потребителите да предприемат действие, т.е. да кликнат върху връзката.

Изданието препоръчва някои трикове в LinkedIn, които да пробвате, за да пренасочвате аудитория към сайта си или където поискате.

Попълнете цялата нужна информация в профила си

Попълнете своите страници в LinkedIn с всичките си данни. Ако сте създали профил, попълнете всички раздели и добавете URL адреса на уебсайта, подкаста или блога към вашата информация за контакт. Ако сте създали и фирмена страница, добавете URL адреса към връзката. Обратните връзки и CTA изпращат трафик към основния ви уебсайт.

Освен това можете да използвате инструмента за произношение на име, за да запишете аудио файл за вашето име, сайт на компанията, както и CTA. Подобни инструкции могат да бъдат включени и във видео въведението, вградено във вашата снимка на профила.

Избягвайте дублирането на съдържание между LinkedIn и други цифрови ресурси

Съдържанието на LinkedIn трябва да бъде оригинално и оптимизирано за Google. Препроектирайте вашите статии и ежедневни публикации, за да предизвикате любопитство към уебсайта на компанията или публикацията в блога.

Използвайте откъси от основната си статия в публикациите и помолете читателите да посетят вашия уебсайт чрез връзката в коментарите чрез текст или прикачени файлове, т.е. видео, аудио или публикация.

Можете да увеличите видимостта и класирането в резултатите от търсенето в Google на съдържание от LinkedIn.

LinkedIn обича видеоклипове и PDF документи. Направете кратко промовидео, не повече от минута, за да обобщите блога си или да посочите ценна причина на хората да посетят сайта ви.

Когато прикачвате PDF файлове към публикации, споменавайте уебсайта си в PDF-а, за да привлечете хората, които го четат. Помислете само, че тези членове на LinkedIn, които след това посещават вашия уебсайт, може в крайна сметка да генерират обратни връзки от повече хора, което би могло да създаде верижна реакция.

Аудиото е отново на мода

Създайте кратки аудио резюмета на вашите статии и ги изпращайте като гласови прикачени файлове чрез LinkedIn съобщения, които съдържат вашия URL адрес. Избягвайте да спамите потребителите и следвайте разумна стратегия за съобщенията.

Продължавайте да преглеждате анализите на вашите LinkedIn и уеб страници, за да оцените успеха на вашите публикации и статии. След това добавете връзките на добре представящото се съдържание вашия профил и канала за новини на вашата фирмена страница и го закачете в горната част на страницата като статична публикация.

Ако сте потребител на Twitter, интегрирайте LinkedIn с вашия акаунт в Twitter чрез настройките на профила. Това може да помогне за създаването на допълнителна фуния за Twitter за съдържанието на LinkedIn и вашия уебсайт.

Ако прилагате последователна стратегия за ежедневно създаване на ценни целеви връзки, ще се озовете с ангажирана група, пълна с добра воля, която потенциално ще сподели вашите публикации и може би дори ще се свърже и с вашия уебсайт. Същността на всички успешни кампании в LinkedIn създава вълнение около вашия продукт, услуги и вас самите, така че отделете време, за да изградите присъствието си там.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.