Три неща, които да направите, за да подобрите продажбите през сайта си

Три неща, които да направите, за да подобрите продажбите през сайта си

Сайтът ви може да изглежда страхотно, но това да не ви носи продажби. Защо? Защото не е изграден с мисъл за аудиторията, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Има три неща, които всеки собственик на уебсайт трябва да направи, за да подобри представянето му и да привлича повече клиенти.

Скорост на уебсайта

Скоростта има значение. До 40% от хората ще напуснат уебсайт, ако той не се зареди в рамките на три секунди.

Много неща могат да забавят уебсайта - включително джаджи, видеоклипове и невидими проблеми като излишно кодиране, затова - обърнете се към разработчика, за да подобрите представянето.

Съдържание, което отговаря на въпроси

Вашият уебсайт може да описва вашите продукти, но отговаря ли на най-належащите въпроси на вашите клиенти? Страницата с често задавани въпроси е страхотна, но това е само началото.

Когато създавате съдържание, подобно на блог, което отговаря на въпросите, които вашите клиенти биха задали, вашият сайт ще се покаже в резултатите от техните търсения, което ще доведе до увеличаване на интереса и ръст на продажбите.

Постоянни призиви за действие

Всяка страница на вашия сайт и всяка част от съдържанието трябва да подтикнат клиента да предприеме някакви действия. Може би това е продажба или регистрация в списък с имейли, или друг ангажимент.

Винаги трябва да мислите какво е следващото действие, което искате потребителите да предприемат, и да ги преведете по този път.

Това, разбира се, е само началото, за да подобрите присъствието си в света на онлайн търговията.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.