Сайтът ви може да изглежда страхотно, но това да не ви носи продажби. Защо? Защото не е изграден с мисъл за аудиторията, пише онлайн изданието entrepreneur.com.
Има три неща, които всеки собственик на уебсайт трябва да направи, за да подобри представянето му и да привлича повече клиенти.
Скорост на уебсайта
Скоростта има значение. До 40% от хората ще напуснат уебсайт, ако той не се зареди в рамките на три секунди.
Много неща могат да забавят уебсайта - включително джаджи, видеоклипове и невидими проблеми като излишно кодиране, затова - обърнете се към разработчика, за да подобрите представянето.
Съдържание, което отговаря на въпроси
Вашият уебсайт може да описва вашите продукти, но отговаря ли на най-належащите въпроси на вашите клиенти? Страницата с често задавани въпроси е страхотна, но това е само началото.
Когато създавате съдържание, подобно на блог, което отговаря на въпросите, които вашите клиенти биха задали, вашият сайт ще се покаже в резултатите от техните търсения, което ще доведе до увеличаване на интереса и ръст на продажбите.
Постоянни призиви за действие
Всяка страница на вашия сайт и всяка част от съдържанието трябва да подтикнат клиента да предприеме някакви действия. Може би това е продажба или регистрация в списък с имейли, или друг ангажимент.
Винаги трябва да мислите какво е следващото действие, което искате потребителите да предприемат, и да ги преведете по този път.
Това, разбира се, е само началото, за да подобрите присъствието си в света на онлайн търговията.