Типове реклами в Meta и как да ги прилагате за ангажиране на потребителите

Типове реклами в Meta и как да ги прилагате за ангажиране на потребителите

При все ръста на приходите от реклами на TikTok Meta все още обира лъвския пай - тази година приходите на компанията от реклами ще възлязат на около 75% от общите приходи на социалните платформи, или три четвърти, прогнозира Insider Intelligence.

В сравнение с 9-те процента на TikTok Facebook и Instagram все още са кралете на разходите за реклама в социалните мрежи.

Facebook представлява повече от половината (54,6%) от 51,35 милиарда долара приходи от реклама на Meta в САЩ тази година. Делът на Instagram нараства до 45,4%.

Най-добрата стратегия за социални реклами ще включва реклами както във Facebook, така и в Instagram, като се има предвид, че повечето от тези реклами ще се виждат на мобилни устройства и потребителите ще взаимодействат с различни типове реклами по различни начини.

Ето видовете реклами, достъпни за рекламодателите на Meta.

Реклами със снимка

Тези реклами се състоят от едно единствено изображение, свързано във Facebook или Instagram, с малко текст. Те са изключително лесни за създаване, защото рекламодателите могат да превърнат публикации във Facebook страница в платени реклами.

Този рекламен формат е полезен при привличането на хора към сайт например.

Видеореклами

Това са реклами, които използват видео и малко текст. Видеорекламите могат да бъдат произведени чрез създаване на съдържание специално за реклами или чрез превръщане на съществуващо съдържание във видеоклипове. Има и различни подтипове на видеорекламите.

Когато рекламодателите искат да забавляват или да превърнат динамично, управлявано от създатели съдържание, в платени реклами, видеорекламата е отличен избор.

Слайдшоу реклами

Слайдшоу рекламите са форма на видеореклами, които включват множество изображения и могат да бъдат съчетани с музика и текст. Слайдшоу рекламите предлагат този динамичен фактор за забавление. Те обикновено са по-евтини за производство от видеорекламите и могат да бъдат създадени по-бързо чрез съществуващи или сток изображения.

Карусел реклами

Те са подобни на видеорекламите, но потребителите могат да превъртат до 10 различни изображения и да кликват върху конкретни изображения, върху които има връзки и минимален текст.

Карусел рекламите са полезни за показване на множество продукти и предлагане на възможност на потребителите да посетят конкретна продуктова страница. Те могат също така да насърчат активно ангажиране чрез плъзгане.

Колекционни реклами

Тези реклами включват едно основно видео или изображение и мрежа от три по-малки изображения и кратък текст. Те са полезни за насърчаване на потребителите да кликнат и да научат повече за нещо, свързано с бизнеса.

Реклами с възпроизвеждане

Реклами, които позволяват на хората да тестват мобилни игри в новинарски емисии или истории. Те се използват за насочване към мобилна игра или приложение.

Реклами в Messenger

Има няколко различни типа реклами в Messenger: реклами, които се появяват между разговори, реклами, които се появяват в историите във входящата кутия на Messenger, и реклами във Facebook и Instagram, които се свързват с Messenger, чрез които потребителите могат да се свързват директно с фирми.

Те са полезни, когато искате да се ангажирате потребителите извън Facebook и Instagram, които обаче използват приложението за чат.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.