TikTok разширява набора си от инструменти, базирани на генеративен изкуствен интелект (AI), за маркетолози. Платформата пуска новия си инструментариум Symphony, който трансформира текст и изображения във видео съдържание, съвместимо с приложението, съобщава Emarketer.
Пускането включва Symphony Text to Video, което конвертира подкани в кратки видеоклипове, базирани на тенденциите в TikTok, и Image to Video, което конвертира статични изображения в петсекундни клипове, готови за реклама.
Symphony Showcase позволява на маркетолозите да създават демонстрации на аватари с изкуствен интелект - от дрехи до приложения, като качват изображение и избират персона.
TikTok полага големи усилия за интегрирането на тези инструменти в настоящите творчески работни процеси.
WPP Open интегрира функции на Symphony като дублиране, аватари и възможности за ремиксиране, а Adobe Express вече поддържа Image to Video чрез плъгин Symphony Assistant.
WPP е първата голяма холдингова компания, която предоставя на клиентите мащабиран достъп до някои от творческите инструменти с изкуствен интелект на TikTok, включително локализация и дублиране.
Нови инструменти от Adobe, Amazon и YouTube помагат на маркетолозите да създават мащабируеми, персонализирани генеративни видео реклами с изкуствен интелект. Spotify наскоро представи генеративни аудио реклами с изкуствен интелект, а планът на Meta за автоматизиране на създаването на реклами до 2026 г. отразява стремежа на TikTok към Symphony: генерирани от изкуствен интелект кампании, съобразени с платформа, персона и разположение.