TikTok разширява инструментариума, базиран на генеративен изкуствен интелект

TikTok разширява инструментариума, базиран на генеративен изкуствен интелект

TikTok разширява набора си от инструменти, базирани на генеративен изкуствен интелект (AI), за маркетолози. Платформата пуска новия си инструментариум Symphony, който трансформира текст и изображения във видео съдържание, съвместимо с приложението, съобщава Emarketer.

Пускането включва Symphony Text to Video, което конвертира подкани в кратки видеоклипове, базирани на тенденциите в TikTok, и Image to Video, което конвертира статични изображения в петсекундни клипове, готови за реклама.

Symphony Showcase позволява на маркетолозите да създават демонстрации на аватари с изкуствен интелект - от дрехи до приложения, като качват изображение и избират персона.

TikTok полага големи усилия за интегрирането на тези инструменти в настоящите творчески работни процеси.

WPP Open интегрира функции на Symphony като дублиране, аватари и възможности за ремиксиране, а Adobe Express вече поддържа Image to Video чрез плъгин Symphony Assistant.

WPP е първата голяма холдингова компания, която предоставя на клиентите мащабиран достъп до някои от творческите инструменти с изкуствен интелект на TikTok, включително локализация и дублиране.

Нови инструменти от Adobe, Amazon и YouTube помагат на маркетолозите да създават мащабируеми, персонализирани генеративни видео реклами с изкуствен интелект. Spotify наскоро представи генеративни аудио реклами с изкуствен интелект, а планът на Meta за автоматизиране на създаването на реклами до 2026 г. отразява стремежа на TikTok към Symphony: генерирани от изкуствен интелект кампании, съобразени с платформа, персона и разположение.

Споделете:

Присъединете се
към 28 783 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.