Превърнете клиентите си в инфлуенсъри и ще постигнете огромен растеж

Превърнете клиентите си в инфлуенсъри и ще постигнете огромен растеж

Независимо от индустрията, повечето брандове осъзнават колко е важно да ангажират аудиторията в социалните медии. Повечето също така са съгласни, че това е по-лесно да се каже, отколкото да се направи.

Създаването на съдържание в различни платформи, които активно ангажират клиентите и насърчават действията, е постоянна надпревара между търговските марки и индустриите, пише entrepreneur.com.

Тези, които процъфтяват най-много в днешния развиващ се пейзаж на ангажираност, могат да използват своите социални последователи да допринасят за взаимодействието, а не просто да консумират съдържание пасивно. Това може да бъде постигнато по множество начини, включително подаръци, анкети, сторита в Instagram или ангажименти за емисии на живо.

Ключът е да слушате общността си, за да превърнете аудиторията си в инфлуенсъри, които популяризират вашия бранд. Това може да се случи по различни начини и изисква значителна мисъл от хората, близки до марката, които разбират как най-добре да ангажират нейната общност.

Общност около марката

Аудиторията ви следва да се чувства като част от общност, когато взаимодейства с бизнеса ви. Можете да предлагате малки награди за потребителите, които качват собствено съдържание, свързано с бранда ви - например снимки или видеоклипове. Това носи вълнение за хората. Това е важен компонент, защото позволява на общността да се почувства наистина част от бранда.

Допълнителното предимство е страхотно генерирано от потребители съдържание (UGC), което по-късно може да се използва и в други социални канали или за уебсайта на бизнеса.

Освен това подобна инициатива създава ангажираност и насърчава иновациите и креативността на общността.

Има много начини да ангажирате публиката и да генерирате вълнение. Peloton е пример за марка, която е свършила огромна работа както за повторно ангажиране на съществуващата си общност, така и за достигане до нови потенциални потребители. Компанията ефективно "геймифицира", насърчава потребителите в социалните медии активно да споделят и да предоставят обратна връзка. Така тя ефективно използва приблизително 2,33 милиона потребители като индивидуални търговци.

Как модните марки изграждат бързо групи лоялни последователи

През последните години марките за бърза мода също свършиха страхотна работа в изграждането на общности в социалните медии. Компании като Fashion Nova, Boohoo и PLT са използвали подобни подходи за изграждане на големи групи последователи.

Fashion Nova специално използва своята значителна база от инфлуенсъри, за да превърне редовните клиенти в посланици на марката. Компанията е изградила наистина влиятелна база инфлуенсъри, че много от редовните клиенти се чувстват едва ли не задължени да се присъединят към тях.

Резултатът е гениален цикъл, в който клиентите се стремят да бъдат инфлуенсъри и постоянно отбелязват бранда и постват с хаштагове.

Компанията успя да постигне това чрез показване на инфлуенс съдържание в уебсайта си, повторно публикуване в социалните мрежи и гарантиране, че такова съдържание винаги е отпред и в центъра на потребителите. Fashion Nova също така предоставя примери от реалния живот на клиенти, които се превръщат в инфлуенсъри, което дава на съществуващите клиенти представа какво биха могли да постигнат с правилното съдържание.

Може би нямате милиони клиенти във вашата база данни или огромен бюджет, който да използвате, за да привлечете популярни инфлуенсъри. Въпреки това можете да използвате подобни тактики, за да оформите стратегия, която отговаря на вашия бизнес. Всички предприятия са уникални и няма единно решение за всички, когато става въпрос за ангажирането на вашите клиенти.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.