Пет причини имейл маркетингът ви да не реализира продажби

Пет причини имейл маркетингът ви да не реализира продажби

Имейл маркетингът е ключов за стимулиране на продажбите във всеки бизнес с онлайн присъствие. Не е достатъчно да имате уебсайт, защото 70% от хората напускат сайта ви и никога не се връщат.

Социалните медии са друга възможност, но са и доста щекотливи, т.к. една погрешна стъпка или реакция може да доведе до напълно унищожаване на градения в продължение на дълго време имидж. Няма и яснота как се променя алгоритъмът им и как това влияе на показването на съдържанието ви на вашата аудитория, пише онлайн изданието business2community.com.

Ако бъдете блокирани по неизбежна причина или акаунтът ви бъде премахнат, може да бъде изключително предизвикателно да възстановите акаунта си и да компенсирате загубеното време.

В крайна сметка трябва да имате директен начин за комуникация с вашата аудитория и имейл маркетингът прави точно това. Какво обаче се случва, когато изпращате имейли, но не реализирате продажби? Известно е, че имейл маркетингът създава най-много продажби от всички маркетингови инструменти. Ако обаче конверсията ви намалява, време е да анализирате защо и да направите промени.

Ето някои критични проблеми, които трябва да разгледате, да подобрите тези аспекти, за да увеличите реализациите.

Вдъхновяващи теми

Първото нещо, което привлича вниманието на потребителя, е вашата тема. Ако вашата тема не дава на хората основателна причина да отворят имейла ви, те просто ще изпратят съдържанието ви в кошчето.

Все още има много фирми, които изпращат имейли с лоши теми. Например те поставят номера на изданието на своя бюлетин и датата на публикуване в полето за тема вместо да измислят интересна тема.

Създаването на ефективна тема е възможно с инструмента за анализ на темата. Въведете примерната си тема в даденото поле и щракнете върху "Анализ", за да видите как се оценява вашата тема. Добавянето на "необичайни думи", емоционални думи или "мощни думи" ще увеличи резултата ви. Намаляването на дължината на темата също е добър начин за нейното подобряване.

След като потребителите отворят имейлите ви, те ще прочетат съдържанието ви, което автоматично увеличава шансовете да купят от вас.

Липса на персонализация

Обръщението с името на получателя на вашия имейл е много по-привлекателно от общото обръщение "Уважаеми клиенти". Персонализацията във вашия имейл казва на потребителите: "Това е за мен!", освен това създава силен имидж на марката. Бизнес, който може да се обърне към потребител по име или да предложи специална отстъпка за продукт, който потребителят разглежда, е много впечатляващ.

Вашият доставчик на услуги за имейл маркетинг ще има опции, които ви позволяват да добавите името на потребителите си си към темата. По същия начин CRM интеграциите ще ви покажат как вашите потребители са взаимодействали с вашата марка.

Ако група хора са прекарали време в проверка на конкретна продуктова страница, можете да им изпратите имейл с отстъпка само за този продукт. Този тип персонализация рязко увеличава продажбите и също така ще изгради доверие във вашия бизнес.

Не сегментирате имейл списъка си

Изграждането на имейл списък е дейност, която фирмите трябва да извършват от самото начало. Не спирайте само с натрупване на имейли обаче. Сегментирането групира вашите абонати въз основа на аспекти, като демографски данни, поведение при покупки и други фактори, свързани с вас.

Няма ограничение за броя на сегментите, които можете да създадете. Можете да комбинирате различни фактори, като професии, посетени страници и колко често човек купува от вас. Няма край на вида маркетингови експерименти, които можете да провеждате, за да видите как хората реагират на вашето персонализирано съдържание.

Сегментираните имейл списъци ще ви помогнат да направите по-персонализирано съдържание, което е от значение за тази група.

Изпращате твърде дълги имейли

Искате да дадете на потребителите си колкото се може повече информация и да ги убедите да купуват от вас? Кога обаче за последен път прочетохте от край до край дълъг имейл в работен ден? Хората проверяват имейлите си няколко пъти на ден и тъй като сортирането и четенето на имейли е задача, която изисква умствени усилия, хората ще отхвърлят имейли, които не стигат бързо до същността си.

Затова пишете възможно най-точно кратко и ясно. Използвайте заглавия, изображения и връзки към по-дълги публикации, вместо да се опитвате да дадете цялата информация, която можете сега.

Създавайте интересни формати на съдържание. Като променяте съдържанието на имейла си и добавяте емоция към него, ще получите повече положителни реакции и реализации.

Имейлите ви отиват в спам

Първото правило на маркетинга е никога да не изпращате имейли до някой, който не се е регистрирал изрично да получава съдържание от вас. Когато изпращате имейли, уверете се, че съдържанието звучи естествено и не се състои от думи за задействане на нежелана поща, които веднага насочват имейла ви към спам.

Филтрите за нежелана поща на доставчиците на електронна поща са изключително интелигентни и те могат лесно да откриват нежелани съобщения. Създайте естествено звучащи фрази, които са фокусирани върху това да помагат на потребителите, вместо да се опитват да ги принудят да купуват със свръхсъдържание.

Освен това, ако изпращате имейли от вашия WordPress сайт, е важно да удостоверите адреса си. Настройте вашия SMTP, за да показва на доставчиците на имейл услуги като Gmail и други, че вашият имейл адрес е надежден и не е вреден. Ако тази стъпка не бъде направена, има голяма вероятност съдържанието ви да бъде блокирано или да попадне в папката със спам.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.