Пет нови социални мрежи, които да следите през тази и следващите години

Пет нови социални мрежи, които да следите през тази и следващите години

Голяма част от нашата реалност продължава да се прехвърля в социалните медии. През 2021 г. има 3,78 млрд. потребители на социални медии и този брой се очаква да нарасне с 3,9% до 2025 г.

Наред с други причини, това рязко нарастване на броя на потребителите на социални медии се дължи на факта, че хората са привлечени от бързия достъп до качествена информация, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Социалните медии са не само инструмент, без който не можем да оцелеем. Това е самостоятелна индустрия, трансформираща начина, по който хората работят, получават знания, споделят своя опит и си сътрудничат.

Социалните медии обещават да останат за дълго - особено с най-новите тенденции, базирани на аудио и виртуална реалност, да продължат да задоволяват най-съществените от човешките нужди: от социална комуникация.

Тези пет нови платформи за социални медии трябва да бъдат наблюдавани, тъй като те се стремят да улеснят връзките по свой собствен начин.

Clubhouse

Clubhouse е социална мрежа, която стана вирусна след интервюто на Илон Мъск в платформата. През 2021 г. приложението достига 2,2 млн. изтегляния благодарение на минималистичната си концепция за разговори в стая.

Платформата събира хора от една и съща област под отделни теми за разговор. Следвайки някоя от наличните теми, потребителите получават известия за стаите, в които се провеждат аудио разговори. Има снимки в профила, потребителски имена и аудио материали на живо на говорителите.

Въпреки забележителния скок на популярността в началото на годината, Clubhouse отстъпи от позициите си. Според коментара на говорителя на Sensor Tower обаче нивото на задържане на потребителите е значително.

Clubhouse е приложение само с покани. Новите потребители могат да се присъединят или чрез покана от съществуващ потребител, или ако се включат в списък с чакащи. Въпреки че първоначално стартира само за потребители на iOS, Clubhouse наскоро стана достъпна за потребители на Android.

EduDo

EduDo е медийна платформа за саморазвитие, предназначена за тези, които са готови да бъдат по-добри и умели във всяка сфера. Приложението свързва тези, които са готови да споделят знанията си с хора, които искат да учат. Хората могат да споделят своите идеи по теми, които включват пари и бизнес съвети, математика и физика, изкуство и култура, технологии, храни и други. Този инструмент помага да интегрирате саморазвитието във вашия живот.

MeWe

MeWe се обявява като платформа, която разглежда голям проблем, свързан със социалните медии: поверителността на данните на потребителите.

MeWe предоставя възможности за чат, споделяне на аудио, фото и видео материали и създаване на канали за сферите, които ви интересуват най-много. MeWe твърди, че алгоритмите на приложението така или иначе не използват вашите данни за манипулиране на емисията. Потребителите виждат само това, което са избрали да следват, без реклами или предложения, тъй като платформата не продава данните на регистрираните си потребители на трети страни за дейностите по насочване.

Caffeine

Caffeine е преоткрита платформа за стрийминг на живо, която обединява артисти, геймъри и спортисти. Платформата е създадена от бивши дизайнери на Apple през 2018 г. и достига по-широка популярност през 2020 г. Тя позволява на потребителите да споделят стрийм на живо с приятели и последователи, а също така може да излъчва видео игри директно от компютъра или телевизионния екран. Тъй като видеоклиповете се излъчват в реално време, всички взаимодействия са естествени, сякаш участниците са в една и съща стая. Излъчванията се показват в емисията и потребителите могат да взаимодействат с тях, като използват емотикони или коментари.

Мрежата вече привлече много известни личности, като им предложи възможността да предават съдържание директно на своята аудитория.

Dispo

За разлика от други приложения за споделяне на снимки, в Dispo снимките се публикуват едва на следващата сутрин и не могат да бъдат редактирани или разглеждани. Към изображението се прилага автоматичен филтър, както при фотоапаратите за еднократна употреба. В резултат на това можете да имате по-автентични и естествени снимки.

За да влезете в Dispo, трябва да имате покана от потребител. Всички имат право на 20 покани след регистрация.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.