Пет начина да интегрирате гласов асистент във вашия бизнес

Пет начина да интегрирате гласов асистент във вашия бизнес

Виртуалните гласови асистенти като Siri, Alexa и Cortana стават все по-популярни всяка година. Изследователският център Pew наскоро установи, че най-малко 46 процента от американците използват цифрови гласови асистенти за изпълнение на различни задачи.

Бъдещето несъмнено е цифрово и възприемането на технологията за гласов асистент бързо се превръща в необходима част от успешната бизнес стратегия. Ако не сте сигурни как гласовите асистенти могат да бъдат от полза за вашата марка, ето пет начина да интегрирате гласов асистент във вашия бизнес, пише онлайн изданието business2community.com.

Правилното използване на гласовите технологии отваря нови възможности на различни пазари. Ето и няколко идеи, които могат да дадат конкурентно предимство на вашия бизнес.

Използвайте гласов асистент като секретар

Да внедрите гласов асистент, който да действа като секретар, може да бъде от полза за бизнеса със служители, които работят дистанционно. Например, фирмите започнаха да използват гласов изкуствен интелект за рационализиране на срещите в Zoom. Всяка среща се записва автоматично и гласовият асистент транскрибира срещата, идентифицира говорителите, маркира минутите на срещата и попълва ключови думи с възможност за търсене, така че да се търси важна информация и действия чрез гласово или текстово търсене.

Оставете гласов асистент да повиши вътрешната производителност

Интегрирането на технологията за гласов асистент е идеално за увеличаване на вътрешната производителност. Възможността за освобождаване на време за изпълнение на по-сложни задачи е полезна във всички индустрии.

Един лесен начин да тествате това е да позволите на гласов асистент като Siri или Google Assistant да ви помогне да анализирате големи количества данни. Можете просто да говорите с виртуалния асистент, за да ви помогне да изградите аналитични заявки, без да се налага да създавате сложни електронни таблици или алгоритми на ръка. Това позволява на вашия гласов асистент не само да анализира големи количества данни, но и да предоставя визуализации, ако е необходимо, като просто използва вашия глас.

По-големите компании смятат, че гласовите асистенти са полезни за отправяне на заявки за услуги. Служителите могат бързо и лесно да създават заявка за услуга чрез глас, а изкуственият интелект я трансформира в работеща. Това рационализира процеса, намалява грешките и позволява на обслужващия персонал да реагира на заявките своевременно, така че бизнес потокът да не бъде нарушен.

Дайте на гласов асистент задачи за обслужване на клиенти

Потребителите предпочитат лекотата на комуникация с чатбот или гласов асистент за прости заявки, като проследяване на пакети или основно отстраняване на неизправности. Разрешаването на виртуални асистенти да поемат тези задачи освобождава вашия персонал да се справя с по-сложни проблеми и да работи по-продуктивно.

Тъй като гласовите асистенти не са хора, те също могат да дадат на вашия бизнес възможности за денонощно обслужване на клиенти. Това позволява на клиентите да задават въпроси, да назначават срещи и да изпълняват други свързани с бизнеса задачи, когато им е удобно.

Уверете се, че гласовите асистенти могат да намерят и използват вашата бизнес информация

Гласовите търсения водят до много повече последващи обаждания към бизнеса. Тези обаждания водят до около 30% по-бързо преобразуване и 28% по-високо задържане в сравнение с уеб потенциалните клиенти, така че интегрирането на възможности за гласово търсене може да направи голяма разлика в крайния резултат.

Най-малко 32 процента от американците притежават интелигентен високоговорител и поне 85 процента притежават смартфон. Този огромен сегмент от населението ще продължи да използва гласови асистенти за пазаруване и търсене.

Уверете се, че вашата бизнес информация е актуална и лесно достъпна чрез търсачките. Попълнете възможно най-много методи за контакт и улеснете намирането на вашето цифрово присъствие. Това помага на гласовите асистенти да предоставят на потенциалните клиенти много възможности за взаимодействие с вашата марка чрез просто гласово търсене.

Проучете какво съдържание, свързано с глас, искат клиентите ви

Свързаното с глас съдържание, което вашите клиенти ще искат, варира в зависимост от индустрията. Например услугите за доставка на хранителни стоки трябва да отговарят на поръчката с гласов асистент, но лекарските кабинети се нуждаят от възможността да създават медицински срещи чрез гласова команда.

Проучете най-доброто съдържание, свързано с глас, за вашата индустрия предприемете стъпки за интегриране на това във вашите операции. Изследванията показват, че потребителите, които имат положително изживяване с гласовия асистент на даден бранд, са с 37 процента по-склонни да ви препоръчат на други, а другите потребители са с около 30 процента по-склонни да искат да опитат вашата марка.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.