Маркетинг с изскачащи прозорци - идеи и добри практики (II част)

Маркетинг с изскачащи прозорци - идеи и добри практики (II част)

Изскачащите прозорци са от съществено значение за всички успешни кампании за дигитален маркетинг. Когато се използват подходящо, те могат да помогнат за увеличаване на клиентската ви база и да стимулират ангажираността, като повлияят положително на крайния резултат.

Като следват няколко основни правила, предприятията могат да използват изскачащи прозорци, за да увеличат с лекота процента на конверсия, пише онлайн изданието business.com.

Първа част на материала можете да прочетете тук!

Направете стратегическа оферта въз основа на вашата услуга

Има много жанрове на изскачащи съобщения и е важно да изберете типа, който най-добре съответства на услугата на вашата компания. Изскачащото предложение трябва да бъде стимулиращо и изкушаващо и да създава усещане за неотложност и специално внимание. В зависимост от естеството на вашия бизнес и времето на изскачащия прозорец, можете да изберете да предложите на посетителя код за отстъпка, участие в игра, безплатен продукт или мистериозна оферта, или пък да обещаете бъдещи ползи.

Имайте предвид възприеманите от посетителя бариери пред ангажирането с вашия бизнес и използвайте предложението, за да преодолеете тези тревоги.

Подбирайте внимателно думите си. Съобщенията в изскачащ прозорец са от съществено значение за успеха му. Първото нещо, което посетителят на уебсайт трябва да прочете в изскачащия прозорец, е ползата, която ще получи. Използвайте включването в изключителна общност, създайте тревожност от пропускане. Много успешни маркетингови кампании използват например хумор, за да насърчат чувството на приятелско отношение и споделени ценности.

Не забравяйте призива към действие

Помислете за основните предимства, които потребителите ще ползват, като се регистрират за имейли от вашата компания, и потърсете призиви за действие, които надхвърлят "подаване". Например изскачащ прозорец може да поиска от читателя да кликне върху бутон, който гласи "разчитай на мен".

По принцип избирайте думи, които склоняват потребителя да действа. Съобщението винаги трябва да е ясно и да съдържа един очевиден призив за действие. Избягвайте клишетата, като замените фразите като "поръчай своя продукт" с нещо не толкова широко използвано.

Ако посетител възнамерява да напусне уебсайта на вашата компания, изскачащ прозорец, който го уведомява за артикулите, които са останали в кошницата си, съчетани с оферта за безплатна доставка, може и да го накара да довърши поръчката си. Всеки изскачащ прозорец трябва да бъде проектиран да елиминира различните несигурности, които хората изпитват в различни точки по време на навигацията си в платформите за електронна търговия.

Не забравяйте за мобилния дизайн, с което ще улесните потребителите си. Google има точни указания за изскачащи съобщения и ако вашият бизнес иска да избегне наказание за SEO, изскачащият прозорец не трябва да пречи на посетителите ви да имат достъп до основното съдържание на страницата.

Включете изображения

Огромно количество комуникация се интерпретира чрез илюстрация и изображение. Визуалното съдържание на изскачащ прозорец има значение, колкото, ако не и повече, от текстовото съдържание. Стратегически подбрано изображение може да привлече вниманието на клиента и да увери потенциалния абонат в безопасността при споделянето на информацията за контакт.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.