Маркетинг с изскачащи прозорци - идеи и добри практики (I част)

Маркетинг с изскачащи прозорци - идеи и добри практики (I част)

Изскачащите прозорци са от съществено значение за всички успешни кампании за дигитален маркетинг. Когато се използват подходящо, те могат да помогнат за увеличаване на клиентската ви база и да стимулират ангажираността, като повлияят положително на крайния резултат.

Като следват няколко основни правила, предприятията могат да използват изскачащи прозорци, за да увеличат с лекота процента на конверсия, пише онлайн изданието business.com.

Предимства на изскачащите прозорци по имейл

В света на маркетинга, задвижван от мобилен трафик, изскачащите прозорци са по-важни от всякога за успеха на маркетинговата кампания. Изскачащите прозорци се представят на потенциалните клиенти в ключов момент за вземане на решение при изследването на уебсайта на вашата компания.

Един от най-ефективните начини за стимулиране на растежа чрез онлайн бизнес платформи е чрез маркетингова стратегия с изскачащи прозорци. Тъй като вниманието на клиентите се измества за няколко секунди, бизнесът трябва бързо да докаже своята стойност.

Изскачащите прозорци предоставят дигитални маркетингови кампании със силата да подобрят драстично задържането на клиентите и процента на реализация. Повечето търговци вграждат формуляри за абонамент в долната част на уеб страници, където уеб потребителите рядко достигат.

Изскачащите съобщения правят невъзможно игнорирането на абонамента. Изскачащите прозорци също дават на бизнеса достъп до най-личната цифрова платформа на клиентите: тяхната пощенска кутия.

Този вид онлайн съобщения е много ефективен при увеличаване на възвръщаемостта на инвестициите и добавяне на клиенти към бази данни на компанията. Изскачащите прозорци дават на регистрационните форми невероятно количество видимост, а тяхната гъвкавост в дизайна ви позволява стратегически да използвате изскачащи прозорци, за да осигурите потенциални клиенти.

Опциите за сегментиране и насочване, налични при разработването на изскачащи прозорци, увеличават шансовете на посетителите да се абонират за уебсайта, който проучват.

Какво е изскачащо поле за имейл?

Преди да можете да се възползвате изцяло от предимствата на изскачащите прозорци по имейл, важно е да разберете какво точно представляват те. Изскачащо поле за имейл е съобщение, което се показва на посетителите на уебсайта ви, докато сърфират онлайн. Тези съобщения са автоматизирани и се задействат, за да се появят на екрана на уебсайта въз основа на поведението на посетителите.

Целта на изскачащ прозорец е да принуди посетителя да се ангажира допълнително чрез изрични призиви за действие. Изскачащите прозорци изискват имейл адресите на посетителите на уебсайтове в замяна на желана полза, като отстъпка или изключителен достъп до съдържание.

Добри практики за добавяне на изскачащ прозорец за имейл към вашия уебсайт

Има важни съображения, които всеки бизнес трябва да вземе при стратегическия дизайн на изскачащите си съобщения. Когато създавате изскачащи прозорци за уебсайта си, трябва да имате предвид няколко най-добри практики. Времето, размерът, визуалният дизайн, изборът на думи и навигацията допринасят за вероятността посетителят на уебсайт да взаимодейства с изскачащ прозорец. Без подходящо планиране и анализ ефективността на изскачащите прозорци може да намалее.

Има няколко вида изскачащи съобщения, които да обмислите да използвате, когато вашият бизнес разработва своята стратегия за дигитален маркетинг. Ако вашият изскачащ прозорец е предназначен да получи информацията за контакт от посетител, единственият формуляр за улавяне на имейл може да е всичко, от което се нуждаете. Ако клиент е на път да напусне уебсайта ви, без да се абонира или да направи покупка, може да се задейства изскачащ прозорец, който да подкани посетителя да финализира покупката или да се регистрира за абонамент, преди да напусне.

Други видове изскачащи прозорци предлагат безплатно съдържание, отстъпки и участие в игри и конкурси с подаръци в замяна на имейл адрес.

Изберете ключов момент

Умишлено се насочете към посетителите на уебсайта на вашата компания в ключови моменти. Най-добре е да изчакате поне 10 секунди, след като посетител на уебсайта е отворил страница, преди да предложите съобщение. След това можете да създавате различни изскачащи прозорци за конкретни моменти от преживяването на посетителя.

Въведете прозорци за току що влязъл нов потребител, клиенти, които ще напуснат сайта, посетители, които отиват до конкретна страница от уебсайта на вашата компания, и тези, които превъртат до определена точка на уеб страница.

Персонализирането на изскачащи прозорци чрез сегментиране е жизненоважно. Насочете се към посетители от конкретни места или от конкретен източник със съобщения, които съответстват на техните убеждения, ситуационни разбирания и желания. Вашият бизнес също може да създава различни изскачащи прозорци по имейл за нови и завръщащи се посетители, за да увеличи задържането на клиентите.

Втора част на материала можете да прочетете тук!

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.