Оптимизацията за търсачки (SEO) е един от най-важните елементи от маркетинговата стратегия на организацията, която ѝ осигурява необходимата видимост, за да привлече повече клиенти.
Силната SEO стратегия позволява на компанията да позиционира своя уебсайт, за да привлече повече посетители, което увеличава шансовете да ги превърне и в клиенти, пише онлайн изданието business2community.com.
Бизнесът много често дава на SEO нисък приоритет и кратко време и преминава към следващата мода в маркетинга. Това обаче е пагубно за онлайн успеха на компанията.
Несъмнено в свят, в който над 4,5 милиарда души са потребители на интернет, дигиталният маркетинг е една от най-мощните форми на маркетинг в нашата ера. Освен това по-голямата част от световния интернет трафик се генерира чрез търсачки. Затова и SEO е един от начините за успех в мрежата.
Изданието обобщава най-популярните SEO тенденции за 2021 г.
Първа част на материала можете да видите тук!
ОАН концепцията (EAT)
Това означава опит, авторитет и надеждност (на англ. ез. - experience, authority и trustworthiness или ЕАТ). Това са факторите, споменати в Насоките за оценка на качеството на търсенето от Google.
Сайтовете с добра оценка на опит, авторитет и надеждност ще се класират по-добре от сайтовете с по-лоша оценка. За да подобрите класирането си, осигурете си връзки от домейни с висок авторитет, проверявайте фактите в съдържанието си, събирайте повече потребителски отзиви, направете си страница в Уикипедия, демонстрирайте опита си, поддържайте съдържанието си актуално.
Мобилност
Потреблението на мобилен интернет се увеличава постоянно. През 2019 г. мобилните телефони представляват 52,2% от интернет трафика. Нещо повече, 61% от потребителите вероятно ще купуват от уебсайтове, удобни за мобилни устройства.
Общо 3,5 млрд. са потребителите на смартфони по целия свят. Ето защо да направите уебсайта си по-удобен за мобилни устройства е изключително важно.
Използвайте Google Mobile-Friendly тестови инструменти, подобрете скоростта на зареждане на сайта, поддържайте дизайна си прост, оптимизирайте за гласово търсене.