Има милион начини да изградите вашата марка онлайн. Един от тях е подкастът. Ако не сте опитали с подкаст, може би е време да го обмислите.
Дали е необходимо за вашия бранд да присъства в онлайн пространството с подкаст? Това зависи от компанията и нейните цели, пише онлайн изданието business2community.com.
Изданието разглежда предимствата от наличието на подкаст. Ако те резонират с вашата марка, може би трябва да помислите да се гмурнете и в този интересен свят.
Изгражда трафик
Ако основната цел на вашите марки е да изградят обхват, може да откриете, че стартирането и изграждането на подкаст може да направи чудеса за трафика към вашия уебсайт и да натрупате аудитория много бързо.
За сравнително ниските разходи за настройка и стартиране на подкаст добавяте още един поток от трафик към своя арсенал. Това включва и трафик към вашите социални медийни платформи.
Трансформиране на съдържание
Когато създавате съдържание за платформите си, винаги помага да се трансформира и използва повторно старо съдържание. Стари публикации в блога и дори постове в Twitter или Instagram могат да се трансформират в обновено, интересно съдържание. Така ще имате приемственост във вашите платформи и съдържание и също така можете да изградите повече ангажираност чрез самия подкаст.
Изграждате авторитет
Една от ключовите причини подкастът да стане толкова популярен формат е, че брандовете могат да ги използват за изграждане на авторитет онлайн. Хората истински слушат подкастите и с добри производствени стойности и ангажиращо съдържание ще спечелите много от тях.
Зад кулисите
В наши дни е доста разпространена практика марките да внасят малко от "кухнята" в маркетинга си. Това може да бъде сегментът "ден в офиса" в Instagram или Facebook например. Този културен елемент може да бъде включен в подкаст, защото почитателите на бранда ще искат да чуят какво е да си част от тази марка и да разберат как мислят лидерите на мисълта в компанията. Това е чудесен начин да изградите ангажираност и доверие.
Разказване на истории
Може би последният и вероятно най-важният момент, който трябва да отбележим тук, е, че подкастът е завладяващ. Публикация в блог или социална актуализация е абсолютно добре, но когато имате възможност буквално да говорите с аудиторията си и да споделяте историята си, вие внасяте истински живот на бранда си.
Човешкият глас, когато предава мисията и визията зад вашата марка, е невероятно завладяващ. Придаването на глас на марката и изслушването на историята е мощно и колкото повече марката инвестира в подкаста си, толкова повече този глас се чува и ангажира.
Ако трябва да изградите авторитет онлайн и да развиете ниво на доверие у аудиторията си за целите на изграждането на марката, тогава да, стартирайте подкаст. Това е уникален мост за вашата аудитория и възможност за пренасочване на съдържание.