За собствениците на малък и среден бизнес е предизвикателно да излизат непрекъснато с нови маркетингови концепции и публикации. „Рециклирането“ и пренареждането на съществуващото съдържание, обаче, е надежден метод за привличане на текущ трафик към вашия сайт и прост начин да разширите посланието си без да инвестирате много време и усилия, пише онлайн изданието entrepreneur.com.
Вместо това усилията ви ще се съсредоточат върху бизнеса ви, с управлението на който сте заети целодневно, включително и с маркетинга.
Пренареждането увеличава възвръщаемостта на инвестициите, тъй като от всяко първоначално съдържание можете да създадете няколко части. Така ще достигнете до повече клиенти, като публикувате съдържанието в различни сайтове или различни канали за комуникации.
Това ще даде и SEO стимул за сайта ви заради новите връзки, които ще създадете.
„Рециклирането“ на съдържание увеличава и вашият авторитет и и надеждност, защото позиционирате марката си като експерт. Вие ще бъдете този, когото са запомнили, когато дойде време да се зададе въпрос или да се извърши трансакция.
Ето няколко най-добри практики, които собствениците на малък и среден бизнес могат да прилагат, за да „рециклират“ и използват повторно свое съдържание.
Синдикирайте публикациите в блога си
Мрежите за синдикиране на съдържание ви позволяват да показвате блог постовете си пред хора, които четат други свързани публикации. Платените услуги като Outbrain и ARC ще представят вашите публикации като препоръчителни четива в техните мрежи. Сайтове като Business2Community и Medium ще синдикират вашите публикации безплатно, което е добър вариант за начало.
Използвайте откъси за публикации в социалните медии
Ако използвате социални медии за привличане на трафик към вашия бизнес, винаги ще ви е необходим план за публикуване на редовно съдържание. Публикувайте откъси от публикациите в блога си. Извадете ключов пасаж, комбинирайте го с подходящо изображение и го публикувайте в социалните медии.
Променете носителя на съдържанието си
Маркетинговото съдържание може да приеме много форми, така че защо ограничавате ценната си информация само до една? Ето няколко бързи идеи как да промените формата на маркетинговото си съдържание:
-направете инфографика от публикация в блога си
-пренасочете серия блог постове към имейл
-превърнете презентация във водещ магнит за сваляне
-създайте подкаст
-създайте слайд от видео или реч и го публикувайте
-транскрибирайте видео.
Актуализирайте блог постове
За да се актуализира блог публикация, трябва да направите нещо повече от просто промяна на няколко думи. Добавете актуални данни, изцяло нови секции, изображения, графики. Обмислете как да свържете няколко публикации заедно като част от поредица. Актуализирайте всяка публикация с нова информация и ги свържете помежду си, така че читателите да преминават от една към следваща в поредицата.
Напишете казус въз основа на публикация
Използвайте стара публикация, за да напишете казус, свързан с ваши клиенти. Пишете за проблемите, които са срещнали и как са ги решили с вашите продукти или услуги. Клиентите – и лоялните, и потенциалните, обичат казусите, защото те могат да се свържат с историите и да си представят, че решават проблемите си и с вашите продукти.
Напишете гост публикация
Гост публикациите в свързани сайтове са чудесен начин за увеличаване на трафика, демонстрират вашата експертиза и ви утвърждават като познато лице. Използвайте стара публикация като вдъхновение.
Съответно, отворете сайта си за свои гости, които да правят свързани публикации.