Как генеративният AI подкрепя бизнеса при писането на маркетингови текстове

Как генеративният AI подкрепя бизнеса при писането на маркетингови текстове

Инструментите за изкуствен интелект (AI) революционизират начина, по който бизнесът подхожда към маркетинга. Мощният AI софтуер може да предвиди бъдещи тенденции, да оптимизира възвръщаемостта на инвестициите чрез насочване и да анализира конкуренцията.

Генеративният AI също поема творческата страна на маркетинга, която включва писане на текстове, реклама и създаване на съдържание.

Генеративните AI инструменти като ChatGPT и Gemini подкрепят собствениците на малък бизнес да генерират писмено съдържание, включително копирайтинг, публикации в блогове и социални медии, реклами и др.

Инструментите помагат и за превръщане на идеи за маркетингова кампания в реалност, като намаляват ангажимента към най-трудоемката част от изготвянето на стратегията.

Маркетинговата работа, която преди отнемаше дни или седмици, сега може да се извърши за минути, стига да напишете правилните подкани. Създаването на адекватна подкана е жизненоважно за получаване на завършен продукт, от който да сте доволни. Това не е еднократна задача. Трябва да напишете подкана, да прегледате резултатите и след това да продължите да променяте подканата. Като цяло подканата трябва да бъде възможно най-подробна.

Писане на рекламни текстове с AI инструменти

С AI инструменти като ChatGPT и Gemini получавате цял рекламен екип на една ръка разстояние. Измислянето на закачливи лозунги и други рекламни текстове изглежда просто, но всичко зависи от въвеждането на правилен промпт.

AI базираните инструменти могат да създават и описания на продукти, публикации в социалните медии, блог постове, които да са оптимизирани за търсачките.

Ето и няколко практични съвета на Business.com за използване на AI базирани инструменти за създаване на текстове.

Използвайте няколко чатбота, защото не всички чатботове са създадени еднакви. Gemini например се представя по-добре с малко насоки и като цяло произвежда по-завладяващи текстове, но ChatGPT очевидно превъзхожда Gemini, когато става въпрос за създаване на публикации в социалните медии.

Коригирайте. Произведените текстове трябва да бъдат проверени и коригирани. Понякога начинът, по който задаваме определени въпроси, обърква чатботовете. Все още са необходими рецензенти, за да проверяват за грешки и странни формулировки.

Пишете по-дълги подкани. Често генеративните AI програми се представят по-добре, когато разполагат с повече подробности. Започнете с основни подкани и продължете да надграждате, докато намерите набор от инструкции, които дават най-точните резултати.

Дайте обратна връзка за чатбота. Кажете на ChatGPT или Gemini какво ви е харесало или не и поискайте нов отговор въз основа на вашата обратна връзка.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.