Форми на инфлуенсър маркетинг, които да опитате още преди края на годината

Форми на инфлуенсър маркетинг, които да опитате още преди края на годината

Инфлуенсър маркетингът някога се отнасяше до опитен потребител на Instagram, представящ продукти в публикации, водещи до оригинално промоционално съдържание. Това беше по-евтина и по-автентична алтернатива на знаменитостите и платените социални реклами.

Сега обаче границата между инфлуенсър, създател на съдържание и знаменитост се размива. Платформите за социални медии съчетават спонсорирани публикации с платени реклами, пише Insider Intelligence. Всъщност много творци сами по себе си са се превърнали в медийни канали.

Тъй като пейзажът на създателите непрекъснато се развива, има различни начини, по които търговците могат да се възползват от този пазар.

Спонсорирани публикации

Независимо дали плащате за публикация, или предлагате на инфлуенсъри част от продажбите на популяризирания продукт чрез партньорска програма, спонсорираните публикации в основните емисии и истории са ключова форма на маркетинг с инфлуенсъри.

Спонсорираните публикации предлагат автентична форма на маркетинг, насочена директно към последователите на инфлуенсъра, което означава, че ако сте идентифицирали правилните създатели на съдържание, ще стигнете и до правилния пазар.

Разходите в САЩ за спонсорирано съдържание ще нараснат около 3,5 пъти по-бързо от разходите за социални реклами тази година, според прогноза на изданието.

Ръстът на разходите за инфлуенсър маркетинг в САЩ ще изпревари ръста на приходите от реклами на всяка голяма платформа с изключение на Snapchat през 2023 г., според друга прогноза на изданието.

Традиционни платени реклами

Платените реклами в истории, емисии, видеоклипове могат да бъдат осъществени чрез инфлуенсъри. Разходите за реклама в социалните медии в САЩ ще достигнат 68,45 милиарда долара тази година, според данни на изданието.

Платени реклами от публикации на създатели

Друг, по-динамичен начин за инфлуенсърите да участват в платени реклами е да превърнат публикациите си в платени реклами. TikTok, например, предлага Spark Ads, които позволяват на марките да подобрят съдържанието на органичните създатели, като го превърнат в платена реклама. Това означава, че съдържанието може да идва не само от традиционни влиятелни лица, но и от всеки създател, чието съдържание може да повиши осведомеността за марката.

Маркетолозите в социалните медии все повече включват влиятелни лица в платени реклами. Около 90% от маркетинговите кампании на клиентите на The Influencer Marketing Factory включват платени медии, а 88% от кампаниите за създатели на клиенти на Linqia включват платено медийно усилване през първата половина на 2023 г.

Съдържание за инфлуенсъри в каналите на марката

Повторното публикуване на съдържание от влиятелни лица или искането от влиятелни лица да създадат оригинално съдържание за социални канали, притежавани от марки, също е изпитан метод за стимулиране на органичното ангажиране.

Общности на творци

За да разнообразят своите платформи, инфлуенсърите изграждат общности извън социалните медии. Създателите имат имейл бюлетини, Discord канали, Patreons, Substacks, подкасти и др. Тези общности предоставят автентични начини за марките да достигнат до заинтересовани и ангажирани аудитории.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.