Добри практики и прогнози за имейл маркетинга (II част)

Добри практики и прогнози за имейл маркетинга (II част)

Разрастването на бизнеса с имейл маркетинг е отлична тактика, но създаването на динамичен имейл маркетинг план е сложното.

Пандемията от COVID-19 оказа голямо влияние върху имейл маркетинга, като повиши неговата ефективност и доказа, че имейлът е ценен канал за ангажиране на аудиторията. Бизнесът сега отделя повече от маркетинговите си бюджети за електронна поща и няма признаци тази тенденция да се забави, пише business.com.

Медията обобщава най-добрите практики за имейл маркетинг и представя някои прогнози за тенденциите и технологиите.

Първа част на материала можете да прочетете тук!

Прогнози за имейл маркетинга в близко бъдеще

Автоматизирани последователни имейли

Както подсказва името, автоматизирана последователност от имейли се внедрява чрез тригери, определени от специалисти по имейл маркетинг. Например когато потенциалните клиенти се включат в имейл списъка на вашия бизнес за електронна търговия с дрехи, можете да създадете имейл с поздрав за добре дошли и промоционален код или купон за безплатна доставка при първата им поръчка в рамките на минути след регистрацията.

Изпратете им по имейл ръководство за стил за това как могат да комбинират и съпоставят някои от вашите дрехи една седмица след като се регистрират, ако не са направили покупка.

Ако не са закупили в рамките на две седмици след абонирането, примамете ги с 48-часов промоционален код, който е валиден само за нови клиенти.

Без автоматизация изпращането на имейли в правилните моменти до точните хора може да бъде отнемаща време задача с малко място за грешки.

Повишени инвестиции в имейл маркетинг

Инвестициите в квалифицирани таланти и правилните инструменти за имейл маркетинг са изключително важни. Маркетинговите бюджети са се увеличили с 5%, но търговците изместват приоритетите си от дигитален и социален медиен маркетинг към брандиране, управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM) и имейл маркетинг.

Ако смятате, че нямате бюджет за имейл маркетинг, помислете за намаляване на разходите в други области, защото имейл маркетингът е от съществено значение за поддържане на ангажираността на вашата аудитория и изграждане на лоялност към марката.

GIF файлове

Направете имейлите си да изпъкват, като използвате анимация. Не се нуждаете от голям бюджет за това, може да се ползва и безплатен инструмент, за да включите интерактивен елемент във вашите имейл кампании.

Въпреки че не можете да разчитате на изображения, за да разпространите цялото си съобщение (изображенията може да са блокирани или да не се зареждат коректно), опитайте да смесите анимации със стандартен текст.

Тъмен режим

Някои мобилни потребители на iOS и Android използват устройствата си в "тъмен режим", което означава тъмен фон със светъл текст. Тъмният режим е по-лесен за очите и запазва живота на мобилната батерия. За да се приспособят, търговците по имейл трябва да проектират своите имейли в светло и тъмно, така че да се показват правилно, независимо от настройките на потребителя.

Съображения за достъпност

Имейлите не могат да предават информация и да комуникират с получателите, ако им е трудно или невъзможно да получат съобщението. Ето защо е важно да се проектират имейли, които са достъпни за всички хора, включително тези с увреждания.

Проектирането за достъпност включва използването на определени размери на шрифта и подравняване на текста, както и включване на HTML кодиране, за да се гарантира, че всеки може да прочете или чуе вашето съдържание.

Емотикони

Маркетолозите използват повече емотикони в реда за тема на имейла, текста в предварителния колонтитул и тялото на имейла. Включването на емотикони е лесен начин за вкарване на елемент на забавление без прекалено много кодиране. Използвайте ги обаче с повишено внимание.

Персонализиране

Персонализирането е продължаваща тенденция, при която компаниите използват клиентски данни, за да персонализират имейли. Персонализирането включва използване на името на клиента и позоваване на неговата история на покупките. Най-добрият CRM софтуер ви позволява лесно да персонализирате имейл кампании с ценна информация за клиентите.

Гъвкаво имейл съдържание

Специалистите по имейл маркетинг могат да използват емисии от своите уебсайтове и акаунти в социални медии, без да добавят информация ръчно. По този начин съдържанието остава актуално в имейлите, дори когато се променя често. Освен че поддържа съдържанието свежо, този метод улеснява създаването на имейли.

Значение на силната стратегия за имейл маркетинг

Проучванията показват, че имейлът е една от най-добрите форми на маркетинг. През 2021 г. е имало 4 милиарда потребители на електронна поща по света и се очаква този брой да нарасне до 4,6 милиарда до 2025 г., според проучване на Statista.

Според Constant Contact средният процент на отворени имейли във всички индустрии е 30,35%, а средният процент на кликване е 1,1%.

За всеки долар, който харчите за имейл маркетинг, можете да очаквате средна възвръщаемост от $42, според проучване на Litmus. Това е по-висока възвръщаемост, отколкото можете да очаквате от всяка друга форма на маркетинг - дигитален или друг.

Една ефективна стратегия за имейл маркетинг може да ви помогне да постигнете следните цели:

-Оптимизирате възвръщаемостта от инвестициите;

-Визуализирате в мащаб, така че да оцените как отделните кампании отговарят на общите ви бизнес цели;

-Да изградите по-силни връзки с вашите клиенти и потенциални клиенти;

-Разширите аудиторията, като достигнете до нови потенциални клиенти.

Създаване на резултатни имейли

Имейл маркетингът трябва да се вписва във вашата цялостна маркетингова стратегия. Говорете с гласа на марката си, като същевременно персонализирате имейла.

Как можете да прецените успеха на вашите усилия? Подобрените нива на ангажираност предполагат, че съдържанието ви удря целта.

За да разработите съдържание, което резонира с вашите идеални клиенти, помислете за изграждане на персонални образи на клиенти, които да представят хората, които купуват вашите стоки и услуги. На колко години са тези клиенти? Какъв е трудовият им статус? Какви са техните проблеми, грижи и цели?

Коригирайте персоните на базата на обратната връзка, която получавате от купувачите. Така ще прецизирате стратегията.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.