Добри практики и прогнози за имейл маркетинга (I част)

Добри практики и прогнози за имейл маркетинга (I част)

Разрастването на бизнеса с имейл маркетинг е отлична тактика, но създаването на динамичен имейл маркетинг план е сложното.

Пандемията от COVID-19 оказа голямо влияние върху имейл маркетинга, като повиши неговата ефективност и доказа, че имейлът е ценен канал за ангажиране на аудиторията. Бизнесът сега отделя повече от маркетинговите си бюджети за електронна поща и няма признаци тази тенденция да се забави, пише business.com.

Медията обобщава най-добрите практики за имейл маркетинг и представя някои прогнози за тенденциите и технологиите.

Спазвайте CAN-SPAM закона

Ако нарушите разпоредбите в CAN-SPAM, рискувате забрана на домейна, което означава, че вече няма да можете да изпращате имейли от своя домейн. Федералната търговска комисия на САЩ състави ръководство за съответствие със Закона за CAN-SPAM, което включва следните правила за бизнеса:

- Не използвайте невярна или подвеждаща информация в заглавията;

-Не използвайте измамни или подвеждащи теми;

- Кажете на получателите къде се намирате;

- Кажете на получателите как да се откажат от получаване на бъдещи имейли;

-Удовлетворявайте незабавно заявките за отказ.

Съобразете имейлите с аудиторията

За да подобрите маркетинговата възвръщаемост на инвестициите, трябва да разберете и точно да определите вашата целева аудитория. Създайте персона на купувач, за да разберете нуждите на клиентите си и да говорите истински с тях.

Да предположим например, че вашият бизнес предоставя услуги за обучение на кучета и една от целевите ви аудитории са собственици на новоосиновени кученца. В такъв случай вашето съдържание за имейл маркетинг ще се фокусира върху поведението на кучетата и съвети как да се коригират най-честите проблеми и отклонения.

За да изградите доверие, включете препоръки от предишни клиенти, ясен призив към действие, снимки.

Важно е да сегментирате аудиторията си - да я разделите на групи по различни признаци. Сегментирането на вашите списъци с имейли в целеви групи отнема повече време от изпращането на един имейл до всички в списъка ви с контакти, но тази допълнителна работа може да доведе до по-висок процент на отворени имейли, по-добър процент на кликване (CTR) и в крайна сметка повече продажби.

Оптимизиране на имейлите за мобилни устройства

Според проучване на SparkPost хората отварят 42% до 60% от имейл кампаниите на мобилни устройства, така че оптимизирането на имейли за мобилни устройства е от решаващо значение. Вашите получатели гледат имейлите по различен начин на смартфони, отколкото на настолни компютри, често превъртат бързо и понякога обръщат по-малко внимание, отколкото биха, ако гледат екрана на компютъра.

- Поставете най-доброто си съдържание в началото на темата, така че читателите да не го пропуснат;

- Поддържайте темите си под 30 знака;

- Добавете текст в предварителния колонтитул, за да помогнете на читателите да получат по-добра представа за какво е имейлът и да ги подтикнете да го отворят;

- Използвайте размер на шрифта от най-малко 12 пункта, така че читателите да не се налага да увеличават мащаба, за да прочетат вашето съдържание на малките си екрани;

- Използвайте големи изображения, но не разчитайте на тях, тъй като може да не се зареждат правилно на всички мобилни устройства;

- Поставете вашите призиви за действие най-отгоре (преди читателите да трябва да превъртат), за да не бъдат пропуснати;

Тествайте имейлите на различни екрани

Имейлите често изглеждат различно на настолни екрани, отколкото на мобилни устройства. Някои имейл клиенти предлагат опция за преглед на настолни, мобилни и входящи версии на вашия имейл. С тази функция няма да се налага да прескачате от устройство на устройство, за да визуализирате имейлите си (но няма да навреди, ако го направите).

Визуализирайте настолни, мобилни и входящи версии на вашия имейл, за да видите как ще изглежда на всеки тип екран.

Поддържайте имейл списъка си актуализиран

След като създадете имейл списък, трябва да продължите да го актуализирате. Много търговци не го правят, но така поемат някои сериозни рискове.

-Високи нива на отпадане;

-Маркиране като спам;

-Изпращане на неподходящо съдържание.

Избягвайте да използвате стари имейл списъци за нови кампании. Вместо това изпратете новите кампании на хора, които са се абонирали през последните няколко месеца.

Непрекъснато провеждайте кампании, за да привлечете нови имейл абонати.

Премахнете абонати, които не са се ангажирали с вашите имейли през последната година.

Анализирайте резултатите и коригирайте кампаниите

Работата ви не е свършена, след като изпратите имейлите. Изчакайте около седмица, за да дадете възможност на абонатите да отворят вашите имейли, и анализирайте ефективността на имейл кампанията, за да научите какво работи добре и къде можете да подобрите.

В зависимост от стратегията ви за имейл маркетинг, вашите отчетни ключови показатели за ефективност може да включват следното: честота на кликване, ниво на отваряне, степен на отпадане, скорост на отписване, доклади за спам, споделяния, конверсии.

Обръщайте се към абонати, които са потвърдили двойно, че искат да получават имейли

Някои инструменти за имейл маркетинг ви позволяват да достигнете до хора, които не са се регистрирали, за да получават вашите имейли. Въпреки това, повечето експерти не съветват този подход. Изпращането на имейл до хора, които не са се включили във вашата маркетингова кампания, може да навреди на цялостните ви маркетингови усилия. Изпращането на имейли до закупени списъци рядко работи и губи време и пари, а най-вече дразни хората, които не се интересуват от вашите продукти или услуги.

Освен това имейл маркетингът трябва да поддържа законите за дигитална поверителност, като Общия регламент за защита на данните на Европейския съюз (GDPR) и Калифорнийския закон за поверителността на потребителите (CCPA).

Отделете време, за да изградите своя списък с имейли и реклама към хора, които са проявили интерес към вашите продукти и услуги.

Изпращайте навременни имейли

Интегрирането на навременен имейл маркетинг във вашата стратегия може да помогне за повишаване на ангажираността и продажбите.

Не забравяйте, че вашите контакти се движат по света в реално време и се влияят от текущи събития. Когато е възможно, създайте тази връзка между вашата марка и това, което вашата аудитория преживява в личния си живот.

Втора част на материала за прогнозите и тенденциите при имейл маркетинга четете тук!

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.