В дигиталния маркетинг от банките се очаква да са по-скоро консервативни, отколкото иновативни

547110_10150960286914757_2107237335_n

Икономическият и личният ни успех в бъдеще са свързани с изграждането на електронно правителство. Това заяви главният изпълнителен директор на УниКредит Булбанк при откриването на конференцията за дигитален бизнес Webit България. Той каза още, че България е на опашката на клуба на богатите и щастливите държави и бизнесът, както и обикновените хора да не забравят, че се сравняваме с едни от най-хубавите държави по отношение на икономиката.

„Каквато и да е българската действителност, не си я харесвайте. Насочете енергията си към положителна промяна и именно тя ще помогне на дигиталния бизнес да се развие“, каза още по време на откриването на конференцията Левон Хампарцумян.

По отношение на дигиталния маркетинг в банковата сфера Кирил Бачваров, директор „Бизнес комуникации“ в УниКредит Булбанк, коментира, че от банките се очаква да са по-скоро консервативни, отколкото иновативни.

Факт е обаче, че от 2010 г. насам УниКредит Булбанк е развила изключително много канали за комуникация с клиентите – банката има модерен уебсайт, чрез който се осъществяват и продажби, има и присъствие във фейсбук, youtube, vbox, а от няколко месеца клиентите на банката използват активно и мобилно банкиране. През тази година предстои да стартира корпоративен блог и виртуален съветник.

„Начините, чрез който се докосваме до клиентите, са изключително разнообразни и включват още и комуникация чрез електронна поща, интернет кампании, нюзлетър, изпращане на различна информация до клиентите чрез sms-и и други“, обясни още Кирил Бъчваров.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.