Полската компания RTB House изобрети механизъм, който защитава брандовете онлайн. На фона на нарастващите предизвикателства за безопасността на брандовете в дигиталната среда механизмът помага на брандовете и рекламодателите да избягват позиционирането на рекламите им до неподходящо съдържание или в опасна онлайн среда. Такива могат да бъдат съдържание с крайни политически гледни точки, фалшиви новини, насилие, катастрофи, или сексуално съдържание, а допълнително трябва да се внимава с увеличаващите се хакерски практики, кражби на самоличност и фишинг измамите онлайн.
Защитата става още по-сложна предвид това, че целевата аудитория на брандовете варира широко, а това изисква всеки бранд да води уникална политика за безопасност. Компанията за ретаргетинг, базиран на технологията дълбоко учене, адаптира многослоевите си механизми за безопасност на бранда, така че да се съгласуват с отделните политики на компаниите, посочват от компанията.
В основата на платформата за бранд безопасност е технологията за обработка на естествени езици, която анализира уеб съдържание в реално време. Платформата за бранд безопасност може да преглежда десетки хиляди интернет статии и уебсайтове всеки ден.
Основната технология, развита от RTB House, е профилният слой на бранда. Той предотвратява позиционирането на реклами до съдържание, което макар и да не е обидно като цяло, може да има негативни последствия от гледна точка на рекламодателските политики за бранд безопасност.
Филтрите по уебсайт категории помагат на брандовете да избягват уебсайт категории, които могат да са чувствителни за тях, например: тези с политически спорно съдържание, генерирано от потребители съдържание, споделяне на файлове, хазарт, видео стриймове, игри, манга и социални услуги.
Филтри за новини автоматично блокират новини, съдържащи специфични ключови думи, които не отговарят на критериите за безопасност на бранда (както в URL адреса, така и в съдържанието или даже в мета описанията на страницата). Тези филтри са от голяма помощ за компании, които не искат да бъдат свързвани с определено съдържание (например автомобилните брандове избягват разполагането на реклами близо до новини за катастрофи или статии за алкохол).
Черeн списък на RTB пък позволява на брандовете да блокират рекламите си от показване на конкретно избрани URL адреси.