Добри практики за използване на Twitter за бизнеса – II част

twitter-Pixabay-3

За да постигнете успех в Twitter, е необходимо не само да поддържате съобщението си в рамките на ограничението за броя знаци. Twitter трансформира начина, по който светът общува, основаването си през 2006 г., като дестилира световни новини, шеги и актуализации от живота в публикации с размер на една хапка.

Платформата даде възможност за истинска цифрова комуникация в реално време, позволявайки на потребителите да съобщават новини и да следят събитията заедно, в момента на тяхното случване, пише онлайн изданието business.com.

С развитието на Twitter се появиха и някои добри практики за използване на платформата. Ето някои от тези съвети, както и неща, които трябва да избягвате, за да успее вашият бизнес профил и в тази социална медия.

Първа част на материала можете да видите тук!

Представете ясно бранда си

Тъй като използването на социалните медии по грешен начин може да доведе до обратен ефект, важно е да придобиете ясно разбиране за марката на вашия бизнес и как искате да изобразите вашата компания в социалните медии преди да започнете да публикувате.

Помислете за ценностите на вашата компания и как те могат да се представят в социалните медии. Вашият акаунт трябва да звучи като бизнес, който има личност, а не някакво приложение на автопилот, рециклиращо съдържание.

Уверете се, че всеки туит има стойност

Това не означава, че всеки туит, който публикувате, трябва да стане вирусен, но не пишете на сляпо. Помислете какво искате да постигнете с туита. Рекламирате ли продукт? Ретуитвате ли партньор от бранша, за да развиете отношенията си? Цитирате ли последовател, за да стимулирате ангажираността? Наличието на цел за всеки туит ще ви помогне да осмислите вашите туитове, което може да привлече последователите.

Отговорете на последователите

Най-добрият начин да засилите ангажираността си в Twitter е да останете активни и да се ангажирате с чужди туитове. Това означава, че трябва да ретуитвате, цитирате, коментирате и харесвате туитове, които попадат във вашата хронология. Това показва на последователите ви, че сте активен участник в Twitter и се интересувате от това, което те имат да кажат.

Публикувайте последователно и често

От социалните платформи Twitter е най-приемлив за публикуване по няколко пъти на ден. Не забравяйте да публикувате редовно, за да осигурите непрекъснати възможности на последователите ви да се ангажират със съдържанието ви. Правете го последователно, в определено време, тъй като последователите ви може да се объркат кога да очакват публикации.

Използвайте Twitter Analytics

Twitter Analytics може да бъде чудесен инструмент за разкриване на видовете публикации, с които последователите ви се ангажират най-много. Също така може да ви разкаже много за демографските данни на вашите последователи, за да можете да приспособите своите туитове към вашата аудитория.

Определете си цели

Като част от вашата стратегия за социални медии трябва да имате цели, които искате да постигнете във всяка социална платформа. Искате ли да развиете познаваемост на марката? Или да изградите идентичност на бранда си? Да споделите лидерско мислене? След като установите тези цели, създайте стратегия и тактика около тях и се придържайте към нея и към предпочитанията на аудиторията ви.

Какво да НЕ правите в Twitter

Както при всяка платформа за социални медии, има дълъг списък с това, което не трябва да се прави, и етикет, който да се следва.

Не бива да правите кръстосано публикуване от други социални платформи. Може да изглежда лесно като спестяване на време, но копирането и поставянето на една и съща публикация от Instagram или Facebook в Twitter е основна грешка, която може да навреди на доверието в социалните медии във вашия бизнес.

Не бива да избликвате туитове в кратък период от време. Това е досадно за последователите, защото затрупва хронологията им с множество туитове от един и същи потребител. Вие пък не сте последователни в публикациите си.

Създавайте собствено съдържание, а не споделяйте само чуждо. Не имитирайте гласовете на други бизнеси и не бъдете като всички останали. Не публикувайте само промоционално съдържание, тъй като потребителите на Twitter очакват да видят предимно оригинално съдържание. Трябва да съчетаете здравословна комбинация от промоционално съдържание и забавни публикации, за да подхранвате ангажираността на последователите си.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.