Добри практики за използване на Twitter за бизнеса - I част

twitter-Pixabay-2

За да постигнете успех в Twitter, е необходимо не само да поддържате съобщението си в рамките на ограничението за броя знаци. Twitter трансформира начина, по който светът общува, основаването си през 2006 г., като дестилира световни новини, шеги и актуализации от живота в публикации с размер на една хапка.

Платформата даде възможност за истинска цифрова комуникация в реално време, позволявайки на потребителите да съобщават новини и да следят събитията заедно, в момента на тяхното случване, пише онлайн изданието business.com.

С развитието на Twitter се появиха и някои добри практики за използване на платформата. Ето някои от тези съвети, както и неща, които трябва да избягвате, за да успее вашият бизнес профил и в тази социална медия.

Помислете как Twitter се вписва във вашата стратегия за социални медии

Преди да създадете акаунт в Twitter, трябва да имате стратегия за социални медии, която да адресира всички ваши акаунти в социалните медии и как те са свързани помежду си. Това ви помага да поддържате последователен глас на бизнеса и гарантира, че една социална платформа не работи срещу или противоречи на друга.

Как да започнем в Twitter

Twitter може да предостави нова възможност за свързване с вашите клиенти и споделяне на вашата марка със света. С три лесни стъпки можете да създадете профил там.

Отидете на twitter.com или изтеглете мобилното приложение. Въведете вашето име и имейл адрес и създайте парола. Имайте предвид, че по-късно ще можете да персонализирате акаунта си, ако е необходимо. Twitter позволява само един акаунт на имейл адрес, така че ако вече имате личен акаунт в Twitter, свързан с вашия имейл адрес, ще трябва да използвате различен за вашия бизнес акаунт.

След като сте създали акаунта си, ще трябва да започнете да изграждате вашата хронология, която е емисия, където ще виждате туитове от хора, които следвате, както и туитове, харесвани или ретуитирани от вашите последователи. За тази стъпка Twitter ще поиска да последвате трима души от селекцията, която предлага, и след това пет души, които познавате.

Накрая потвърдете имейл адреса си, като щракнете върху връзката в имейла за потвърждение, който Twitter изпраща, и вашият акаунт в Twitter ще бъде готов за работа.

Избор на хендъл

Когато избирате хендъл, той трябва да е ясен, кратък и свързан  с вашия бизнес, за да може де бъде намиран.

Хендълът започва с „@“ и е името, което хората ще използват, когато маркират бизнеса ви в туитове. Вашето потребителско име, от друга страна, е името, което се появява като официалното име на акаунта. Двете имена могат да бъдат различни, ако има смисъл за бизнеса ви, могат и да са еднакви, което поддържа последователност и прави бизнеса ви много лесен за намиране.

Как да използвате хаштагове в Twitter

Хаштаговете са ключова характеристика на Twitter и се използват за организиране на туитове по определена тема, което улеснява и търсенето. Добре е да добавяте хаштагове към повечето, ако не и към всичките си туитове.

Когато създавате бизнес акаунт в  Twitter, отделете време да прегледате съответните хаштагове за вашата индустрия, за да видите какви туитове излизат с тях и  да коригирате съдържанието си така, че да пасне.

Използвайте обаче внимателно хаштаговете и никога не ползвайте такива, които нямат връзка с публикацията.

Как да изградите последователи

Важно е да изградите последователи от потребители на Twitter, които се интересуват от вашата марка и вашите туитове. Наличието на голям брой последователи в Twitter може да направи много за повишаване на доверието към бизнеса ви.

„Чуруликайте“ често, публикуване няколко пъти на ден е приемливо в Twitter. Включете визуално съдържание, като изображения, GIF файлове и видеоклипове.

Ангажирайте се с последователите си чрез харесвания, отговори, етикети и ретуити.

Следвайте други от вашия бранш и споделяйте тяхното съдържание.

Закачете вашия най-популярен или най-важен туит в горната част на вашия профил.

Изградете си силна информационна страница, тъй като тя се индексира от търсачки като Google.

Внимателно изберете снимката на вашия профил и изображението на заглавката.

Добавете местоположението на вашия бизнес, за да установите доверие и да увеличите местния трафик.

Включете хендъла си във вашия имейл подпис и свържете акаунта в Twitter с другите си социални профили.

Втора част на материала можете да прочетете тук!

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.