Компанията за аутсорсинг услуги Telus International обяви днес придобиването на Voxpro, доставчик на първокласно клиентско обслужване, техническа поддръжка и решения за продажбени операции с офиси в Румъния, Ирландия, САЩ и Филипините, съобщават от Telus.
Компанията със седалище в Ирландия, която извършва понастоящем дейността си като „Voxpro с подкрепата на TELUS International", притежава богат опит в обслужването на иновативни компании и лидери в сферата на технологиите, помагайки им да се превърнат в едни от най-известните световни марки днес.
Европейските операции на Voxpro ще добавят нови центрове за предоставяне на услуги в Ирландия, като същевременно ще разширят присъствието на TELUS International в Букурещ, Румъния и Манила, Филипините, където канадската компания вече има офиси.
В допълнение към това с помощта на центровете на Voxpro във Фолсъм, Калифорния и Атънс, Джорджия партньорството увеличава зоната на обслужване на TELUS International в САЩ, като предоставя по-всеобхватно предлагане на услуги към съществуващи и бъдещи клиенти в страната.
Приблизително 2 700 човека от екипа на Voxpro, сред които ръководният ѝ екип, ще се присъединят към семейството на TELUS International. Така общият брой на служителите на компанията по целия свят ще нарасне до почти 28 000 души, които обслужват клиенти на повече от 35 езика.
В България TELUS International има над 2 600 служители в София и Пловдив, които обслужват клиенти на над 50 компании от различни индустрии, сред които и марки от списъка на Fortune 500. Офисите на компанията в Румъния се намират в Букурещ и Крайова, където работят над 1000 души.