Четири стратегии за брандинг на стартиращи марки, които работят

business-online-Pixabay

Изминалото десетилетие беше белязано от стартиращите технологични компании, които разтърсиха големи отрасли с революционните си предложения например транспорт и туризъм (Uber и Airbnb).

В новото десетилетие е важно да се стремим към брандиране, което е също толкова завладяващо и поразително, както и марките, доминиращи през последното десетилетие, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

По-младите поколения набират все по-голяма покупателна сила, така че техните вкусове ще определят посоката на тенденциите при брандирането. Ето четири нововъзникващи тенденции, които стартъпите трябва да съобразят при създаването на забележителна марка.

Интерактивните преживявания насърчават аудиторията да се ангажира с вашето съдържание

Тъй като традиционната директна реклама продължава да губи блясъка си пред съвременната аудитория, клиентите търсят нови, базирани на технологии преживявания. Тези технологии, като виртуална и добавена реалност, позволяват на публиката да взаимодейства с любимите си марки по съвсем нови начини. Интерактивното съдържание позволява на аудиториите да се персонализират чрез марките, с които взаимодействат онлайн. Използвайки потапящи технологии като VR и AR, марките могат да се позиционират като разширение на представите на потребителите си за света.

Абстрактните визуализации пленяват аудиторията

Модерният брандинг не представя толкова услугите, които предлагат компаниите, а е повече за предизвикване на силни емоции, формиране на основни ценности и възвишени идеи. Съвременните изображения отразяват тази промяна, като стават по-абстрактни. Използвайки по-дръзки, еклектични и постмодерни изображения, модерните стартъпи насърчават по-ефирните аспекти на своята марка във време, когато тези нематериални материали са по-важни от всякога.

Анимации пред статични изображения

Съвременната публика също преминава отвъд статичните изображения, което се вижда чрез огромната популярност на GIF в социалните медии. GIF файловете обаче се използват толкова често сега, че се превръщат във фонов шум. Това загърбя първоначалната им цел да накарат аудиторията да се със съдържанието.

За да коригират това, успешните марки включват движението и анимацията в други аспекти на своето онлайн присъствие, за да привлекат вниманието на клиентите. С притежаването на очарователни анимации в целия потребителски интерфейс на тяхното цифрово пространство марките могат да направят взаимодействието с тях по-приятно, а изживяването на клиентите им – по-приповдигнато.

Име, което интригува

За стартиращи компании, невероятни продукти или новаторски услуги обикновеното име не е достатъчно, за да се откроят. Бизнесът трябва да създаде марка, която да е наелектризираща, а първата стъпка към постигане на тази връзка с аудиторията е чрез името и. Името може лесно да направи положително впечатление или, обратното, да разбие представата за вашата марка пред аудиторията ви. Вземете решение за име, което привлича положително внимание и „залепва“ в съзнанието на клиента ви. Можете да използвате хумористичен брандинг, иронични имена (например The Boring Company на Илон Мъск) и други тактики.

Ако приемете име, което се смята за неортодоксално, не забравяйте да направите обширни тестове на аудиторията, за да сте сигурни, че ексцентричното ви име привлича клиенти, вместо да ги отчуждава.

Основната обща характеристика на тези четири тенденции за брандиране е идеята, че стартиращите марки не трябва да се въртят около своите продукти или услуги, а върху нематериалните материали - техните мисии, техните личности и техните предприемачески настроения. Тъй като социалните медии драстично намаляват разликата в комуникацията между клиентите и марките, публиката гледа към марки, които са по-персонални и човешки. Те ги разглеждат като „приятели“, които имат близки идеологии в съответствие с техните собствени.

Стартиращите марки може и да не стигнат далеч, ако техните ценности и личности коренно се сблъскат с тези на публиката от поколението Z, което набира скорост. За да изградете марка, която е социално осъзната и има силна, безпогрешна мисия.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.