Не намалявайте своите SEO и маркетингови дейности по време на настоящата криза. Научете как SEO ще ви помогне да останете в съзнанието на вашата аудитория и ще ви помогне да процъфтявате в бъдеще.
С въздействието на настоящата пандемия, засягаща почти всички бизнеси по света, можете да поставите под въпрос защо е необходимо изобщо да извършвате SEO и маркетингови дейности, пише онлайн изданието business.com.
По някакъв начин има смисъл да се намалят разходите за реклама, оптимизация на търсачки и други дейности, които не носят незабавно облекчение. Ако обаче разгледаме предишните кризи, можем да добием по-добра представа за най-добрите стъпки, които можем да предприемем, не просто за да преживеем тази криза, но и да растем в последствие.
От рецесиите през 2009 и 1990 г. имаме примери как бизнесът се е справил благодарение на предприетите действия. По време на рецесията през 2009 г. Amazon не спря маркетинговите си дейности и дори въведе Kindle. Продажбите му нараснаха с 28%. Когато McDonald's спря рекламните си усилия през 1990-91 г., Taco Bell и Pizza Hut увеличиха собствения си маркетинг и взеха огромна част от пазара на храни.
Въпреки че тези кризи бяха различни от настоящата, има какви поуки да си вземем от тях. Важно е да се съсредоточите върху това да бъдете видими с помощта на SEO стратегии. Направено правилно, SEO може да смекчи влиянието на текущата пандемия върху вашия бизнес, като ви помогне да достигнете до повече клиенти онлайн.
Правете местно SEO
Днес хората търсят местни продукти и услуги повече от всякога. Разработването на вашето онлайн присъствие за конкретно физическо местоположение чрез местно SEO ще ви помогне да достигнете до общността си. Ето бърза разбивка на начините, по които можете да помогнете на хората да ви намерят за местни резултати:
-Избройте данните за връзка на вашия бизнес на вашия уебсайт. Уверете се, че тези подробности са съвместими във всички платформи. Добавете адрес, информация за контакт, продукти и услуги в бизнес директории като Yelp.
-Създайте си профил в в Google My Business за вашата марка и го поддържайте актуален.
-Създайте фирмен профил във Facebook и включете адреса си и други данни на компанията там.
-Насърчете клиентите си да публикуват отзиви, за да подобрят имиджа на вашата марка.
Това са начини да се гарантира, че търсачките могат да намерят вашия бизнес и да проверят дали е истински. На тези места също трябва да публикувате подходящо съдържание. Вашето работно време, обслужването на клиенти и информацията за контакт са детайли, които ще помогнат на вашата аудитория, което от своя страна подобрява вашето SEO.
Пишете ценно съдържание
Един от ключовете за SEO е съдържанието, което създавате. Фирмите, които публикуват повече и ценна информация в блоговете си, получават близо 3,5 пъти повече трафик от предприятията, които публикуват малко или изобщо не публикуват. Редовното писане на съдържание за блога и актуализиране на по-старите ви публикации сигнализира на търсачките, че съдържанието ви е свежо, актуално и подходящо.
Създаването на съдържание обаче отнема много време и не може да бъде лесно мащабирано. Ако управлявате няколко задачи наведнъж, отговорът се крие във вечните материали. Този тип съдържание съдържа информация, която потребителите могат да ползват многократно. Такива теми или съдържание ще бъдат актуални година след година и ще ви носят постоянно растящ трафик.
Можете да създадете и ресурси, често задавани въпроси и публикации, които отговарят на въпроси на COVID-19 във връзка с вашия бизнес и индустрия. Пандемията е топ тенденция в момента и ще помогнете на аудиторията си, като и кажете какво може да очаква и как стоят нещата при вас.
За да опростите задачата за споделяне на публикациите си в социалните медии, използвайте инструмент за управление на социални медии като Hootsuite или Buffer. Ще можете да публикувате на няколко платформи наведнъж и да планирате съдържание в бъдеще.
Очаквайте скоро втора част на публикацията!