PepsiCo Inc придобива китайския снакс бранд Be & Cheery за 705 млн. долара

pepsi-Reuters

PepsiCo Inc придобива китайския снакс бранд Be & Cheery от местния производител Haoxiangni Health Food Co Ltd за 705 млн. долара, съобщават компаниите, цитирани от Reuters.

Американският производител на храни и напитки заяви, че придобиването на китайската фирма, която продава от ядки до сушени плодове главно на китайски платформи за електронна търговия, е важна стъпка в целта му да стане водеща компания в Китай за производство на храни и напитки, пише economic.bg.

„Be & Cheery добавя възможност за директен достъп към потребителите, давайки ни възможност да се възползваме от непрекъснатия растеж на електронната търговия и местната марка, която е в състояние да продава широк асортимент от продукти, както чрез онлайн, така и през офлайн канали“, коментира Рам Кришнан, главен изпълнителен директор на PepsiCo Greater China.

Haoxiangni, който е със седалище в източния град Ханджоу, казва в отделно съобщение, че е решил да продава, тъй като иска да се съсредоточи върху бизнеса с джубу.

Основана през 2003 г., Be & Cheery е една от най-големите компании за онлайн продажба на снаксове в Китай. Дружеството отчита приходи от около 5 млрд. юана (711.7 млрд. долара) през 2019 г.

Сделката трябва да бъде одобрена от акционерите на Haoxiangni и от регулаторите.

Споделете:

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.