Как да се погрижите за онлайн репутацията си във време на пандемия?

online

Химия. Харизма. Характер. Сътрудничество. Толкова много от това, което изгражда личния бранд и репутация, се фокусира върху човешката връзка и взаимодействие. Как обаче да поддържаме отношения, когато сме разделени?

Пандемията удари целия свят по неочаквани начини. Преди това изграждахме ангажираност с другите чрез зрителен контакт, образ, разговор и лична връзка. Сега се оказваме изолирани и разговаряме с нашите котки, кучета и деца, вместо с бъдещи клиенти, осъществяваме контакти в мрежата, говорим си с учениците, колегите и клиентите чрез технологиите, пише онлайн изданието entrepreneur.com.

Дори и в условията на изолация обаче е критично важно да се занимаваме с репутацията и марката си, докато навигираме в новото нормално. Изданието дава и шест съвета, които могат да помогнат за това.

Виртуални срещи

Всички несъмнено сме запознати с наличните днес инструменти за виртуални срещи. Използвате ли ги? Виждането на човешко лице ни дава допълнителен слой свързаност в сравнение с телефонния разговор или имейла. Трябва да видим очите на човека и да разгледаме неговата среда. Виждането на човека ни дава повече възможности да тълкуваме и тоналността на гласа му, отколкото без визуален сигнал.

Ежедневните видео срещи с екипа поддържат приемствеността и гарантират, че всички се чувстват подкрепени. Ако срещата се направи с кафе, почерпка или с книга, това ще накара всички да се усмихнат. Не можем да забравим усмивката, дори ако физически не можем да бъдем в една и съща стая.

За виртуалните срещи се уверете, че не обезличавате и стерилизирате средата, само се отървете от всичко неподходящо и разсейващо. Няма значение дали ще я осъществите от спалнята, гаража или кухненската маса. Изградете си визуална репутация.

Гласови повиквания

Ако можете да избирате между телефонен разговор или имейл, изберете разговора. Дори и кратък разговор ни дава човешка връзка. Топлотата, състраданието и съпричастността могат да се предават по различен начин при повикване, отколкото по имейл.

Социални медии

Онлайн пространството ни предлага завладяващо място за събиране. Потокът от информация и прозрения е постоянен и глобален. Макар че никога няма да заменят човешкото взаимодействие, социалните медии предлагат някои уникални начини да използваме силните си страни, да помагаме на другите и да се обединим като глобална общност.

Споделете ресурсите си

Имате ли умения, таланти, опит или работа, които можете да споделяте онлайн? Свържете офертата си с ценностите, които имате, за да достигне до хората. Без значение дали ще давате уроци по математика, ще изнасяте онлайн концерти или ще пазарувате за съседите си, изградете стойност. Личната марка и репутацията са закотвени в ценностите и без тях офертите са безсмислени.

Автентичността тук е ключова - стойността трябва да е истинска, а не опортюнистична. В крайна сметка ценностите са вашата морална операционна система.

Споделете човечността си

Какво чувствате? Всички виждаме постовете на уплашени и самотни хора, на празни рафтове в магазините и друго съдържание, което ни тревожи по някакъв начин. По всички начини, по които споделяме съдържание онлайн, ние споделяме своята човечност и представа за това, в което вярваме и ценим.

Не забравяйте, че хората споделят човешки мисли и емоции. Помислете как сте се представяли онлайн в миналото и дали в момента не е подходящо и необходимо да публикувате по-автентични и сърдечни съобщения.

Споделяйте внимателно

В някои случаи информацията може да нанесе много вреди. Социалните медии се превърнаха в източник на фалшиви новини и отдръпване от ежедневието. Не разпалвайте излишни пожари, в бъдеще това може да има лошо отражение върху онлайн репутацията ви.

Споделете:

Сходни статии

Присъединете се
към 12 257 читатели

ENTERPRISE е прецизно таргетирано B2B печатно издание за практически бизнес и интелигентно управление.