LinkedIn се разви бурно през последните години. Мрежата се промени от строго професионална и леко суховата до по-отворено, приятелски настроено място, където хората могат да се отпуснат и да се забавляват малко повече.
Е, не е съвсем като Tik Tok що се отнася до забавлението, пише онлайн изданието business2community.com.
LinkedIn обаче изненада всички, като реши също да въведе Stories.
През 2018 г. ...
Още през 2018 г. платформата всъщност имаше версия на Stories. Цялата работа беше насочена към студентите и очевидно беше просто експеримент. Каналът беше наречен „Студентски гласове“, като целта е привличането на повече млади хора. Младите хора в колежа често имат кариерни пътеки, които водят до области и индустрии, които LinkedIn покрива по отношение на собствените си потребители.
Тук обаче се появи един възможен проблем.
LinkedIn твърди, че е наистина професионална мрежа и това твърдение и даде предимство и превъзходство над други социални медии. Тя не е точно модна социална платформа, която младите да използват.
Може би новият формат Stories ще промени това. Това е лек и забавен начин да споделяте актуализация без тя да бъде перфектна или прикачена към вашия профил завинаги.
Всеки, който е използвал LinkedIn, със сигурност ще се съгласи, че платформата не е „ефимерна и лека“. Тя е по-фокусирана върху сериозен и професионален разговор.
Как ще изглежда?
Засега още не можем да кажем. Тази промяна обаче ще окаже влияние и то най-вече в мобилното потребление на мрежата.
Научихме толкова много за уникалните възможности на Stories в професионален контекст. Например, последователността на формата Stories е чудесна за споделяне на ключови моменти от работните събития. Stories отваря нови теми и го прави по-лесно.
Историите изглеждат забавни и имат място на всяка платформа.